تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۰
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: از مردم و اهداکنندگان خون دعوت می‌کنیم تا برای اهدای خون و حفظ و تامین ذخایر خون بیماران به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ اسماعیل پوریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از کاهش ذخایر خون استان از دارندگان تمامی گروه‌های خون دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به مراکز اهدای خون مازندران نسبت به اهدای خون اقدام کنند.
وی افزود: به‌دلیل سردشدن و کاهش دمای هوا در استان و کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون از مردم و اهداکنندگان خون دعوت می‌کنیم تا برای اهدای خون و حفظ و تامین ذخایر خون بیماران به مراکز انتقال خون مازندران مراجعه کنند.
مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خون همیشگی است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه مدت زمان نگهداری آن محدود است از مردم نوع‌دوست استان تقاضا می‌کنیم  تا در این روزهای سرد بیماران و نیازمندان به خون را فراموش نکنند.
این مسؤول بر لزوم افزایش مشارکت مردم به ویژه جوانان در امر اهدای خون تاکید کرد و گفت: وجود بیش از 4 هزار و 500 بیمار خاص ازجمله تالاسمی ، هموفیلی،دیالیزی و سرطانی، 6 مرکز جراحی قلب باز و حوادث ناشی از رانندگی و تصادفات جاده‌ای در استان مازندران موجب شده تا میزان مصرف خون و فرآورده‌های خون در این استان بالا باشد.
پوریانی در پایان از حضور پررنگ و برجسته تمامی اهداکنندگان خون استان  تقدیر کرد و افزود: هریک واحد خونی که توسط انسان‌های نیکوکار اهدا می‌شود می‌تواند جان سه بیمار را از مرگ نجات دهد و شادی و نشاط را به زندگی چندین خانواده باز گرداند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲