کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی همکاری تاجیکستان و بانک بازسازی و توسعه اروپا

27 آبان 1398 ساعت 16:20

موضوع استراتژی همکاری بانک بازسازی و توسعه اروپا و تاجیکستان برای سال‌های 2020-2025 در شهر «دوشنبه» بررسی شد.


به گزارش بلاغ«جمال الدین نورعلی اف» معاون اول بانک ملی تاجیکستان با هیأت بانک اروپایی بازسازی و توسعه به ریاست «ایوگنی آفریختر» مشاور مدیرعامل منطقه‌ای این بانک در آسیای مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای این دیدار معاون رئیس بانک ملی تاجیکستان مهمانان خارجی را با وضعیت فعلی در سیستم بانکی این کشور آشنا و از فعالیت نمایندگی بانک اروپایی بازسازی و توسعه در «دوشنبه» ابراز رضایت کرد.
در این دیدار اعلام شد که بانک اروپایی بازسازی و توسعه در سرمایه گذاری پروژه‌های دولتی تاجیکستان از جمله برنامه وام‌های کوچک، سرمایه گذاری مستقیم، توسعه کشاورزی، تجارت کوچک و متوسط، تامین آب، ساخت زیرساخت‌ها، پشتیبانی از زنان و جوانان شرکت فعال دارد.
در این نشست همچنین به حضور بانک اروپایی بازسازی و توسعه در اجرای پروژه منطقه‌ای «کاسا 1000» اشاره شد.
نورعلی اف ضمن اشاره به استراتژی همکاری تاجیکستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای سال‌های 2020-2025 میلادی، تاکید کرد که پروژه‌ها در چارچوب این استراتژی باید با در نظر گفتن اولویت‌های ملی تاجیکستان تدوین و اجرا شوند.
در این دیدار همچنین جنبه‌های دیگر همکاری میان تاجیکستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 407208

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407208/بررسی-همکاری-تاجیکستان-بانک-بازسازی-توسعه-اروپا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com