تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۰۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همیشه دعاگوی رهبری بوده ام گفت: حتی در نماز شب‌ها دعایشان می‌کنم و باید دعا کنیم خداوند طول عمر به ایشان دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«حوزه»، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار با مسؤولان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم اظهار کرد: مقام معظم رهبری انتظارات خود را بیان کرده اند و باید آن را تحقق بخشید، ‌بهترین رهبر ایشان هستند؛ با اینکه سال ها گذشته است ما فردی مثل ایشان نداریم و اگر خدای نکرده حادثه ای رخ دهد ما پناهی جز ایشان نداریم.
وی افزود: واقعا آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز آقای خامنه‌ای همانی است که از اول بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: الان هم خواستار ایشان هستیم، قبلا هم خواستار ایشان بوده‌ایم. همیشه دعاگوی ایشان بوده ام، حتی در نماز شب‌ها دعایشان می‌کنم و باید دعا کنیم خداوند طول عمر به ایشان دهد.
آیت الله امینی گفت: مسأله انتظار فرج امام زمان(عج) مسئله ای است که ما باید زمینه آن را فراهم کنیم چرا که فرج و ظهور حضرت آنی نیست و بدون مقدمه نمی‌شود.
وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب انتظار داشتیم که حوزه و مردم همین زمینه را فراهم کنند؛ حالا باز همین انتظار را داریم، فتنه‌هایی هست که نباید به آن ها اعتنا کرد و گوش داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴