تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۹۴
زمان اکران «آخرین دوئل» به کارگردانی ریدلی اسکات زمستان سال آینده اعلام شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی تاریخ اکران فیلم‌های شاخص خود را با ذکر تغییرات در زمان نمایش فیلم‌ها اعلام کرد. 
«آخرین دوئل» اکران اولیه خود را در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰(پنجم دی‌ماه ۱۳۹۹) و اکران سراسری خود را در هشتم ژانویه سال ۲۰۲۱(نوزدهم دی‌ماه ۱۳۹۹) تجربه خواهد کرد.
«آدام درایور» و «جودی کامر» هنرپیشگان اصلی «آخرین دوئل» هستند. «بن افلک» نیز در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم براساس کتاب «اریک جَگِر» و در مورد داستان یک انتقام واقعی است.
دیزنی همچنین در مورد زمان اکران «مردان شاه» اعلام کرد که این فیلم که قرار بود در ۱۸ سپتامبر  ۲۰۲۰ اکران شود با هفت ماه تاخیر در ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن‌ماه۹۸) اکران خواهد شد.
«مَتیو واون» کارگردانی این فیلم را که دنباله دو فیلم قبلی با همین عنوان است را برعهده دارد. فیلم داستان اولین سرویس اطلاعاتی جهان را روایت می‌کند که در آن عده‌ای از جنایتکاران و مغزهای متفکر جانی را برای اهداف کشتاری میلیونی گردهم می‌آورند. «رالف فینز» نقش اصلی فیلم «مردان پادشاه» را ایفا می‌کند.
کمپانی فاکس نیز تاریخ اکران فیلم «آب‌های عمیق» با بازی «بن افلک» را ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰(۲۲ آذرماه۹۸) اعلام کرده است.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲