تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۸۹
«محسن چاوشی» خواننده تیتراژ پایانی سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خرمندان و علیرضا بذرافشان شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ«علی اکبر تحویلیان» تهیه کننده سریال «از سرنوشت» که این روزها فصل سوم آن در حال تصویربرداری است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: هنوز زمان دقیقی از سمت شبکه دو سیما برای پخش این سریال به ما اعلام نشده است.
وی درباره انتخاب خواننده تیتراژ «از سرنوشت» نیز گفت: محسن چاوشی به تازگی به عنوان خواننده تیتراژ سریال ما انتخاب شده است و قرار است قطعه پایانی سریال را بخواند.

تهیه کننده سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ادامه داد: به تازگی مونا کرمی به جمع بازیگران مان اضافه شده است و این احتمال وجود دارد تا بازیگران جدیدی نیز به سریال افزوده شوند. 
وی درباره پایان تصویربرداری فصل سوم «از سرنوشت» نیز بیان داشت: تاکنون یک چهارم از کل سریال مقابل دوربین رفته است و فکر می‌کنم طبق برنامه‌ریزی‌ها تا دو ماه دیگر تصویربرداری به پایان برسد. هرچند این روزها به دلیل کمبود بودجه کارمان متوقف شده است اما امیدواریم با مساعدت دوستان در شبکه دوباره به جریان تولید بیفتد.
تهیه کننده سریال «از یادها رفته» با اشاره به اینکه هر سه فصل سریال به طور منظم و پشت سر هم پخش می‌شود گفت: موضوع پخش به تصمیم‌های مسئولین شبکه ارتباط مستقیم دارد، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد برای مخاطبی که سریال را دنبال می‌کند بهتر است‌.
به گزارش فارس، چاوشی تا به حال برای سریال‌های «بانوی عمارت»، «سایه‌بان» و «شهرزاد» تیتراژ خوانی کرده است. 

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.
این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.
به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲