کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نورشرق: ماشین‌سازی فقط یک قسط شیمبا را پرداخت/ فیفا دفاعیه باشگاه را رد کرد

27 آبان 1398 ساعت 12:40

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه ماشین‌سازی در دفاعیه خود اعلام کرده به خاطر تحریم‌ها امکان پرداخت نداریم، اما فیفا این دفاعیه را رد کرده است.


به گزارش بلاغ جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص رأی صادرشده از سوی فدراسیون جهانی، در خصوص پرونده لوسیانو پریرا و باشگاه ماشین‌سازی که منجر به محرومیت این باشگاه تبریزی از سه پنجره نقل و انتقالاتی شده است به شبکه خبر اظهار داشت: فیفا رأیی را در مورد این بازیکن و باشگاه ماشین‌سازی صادر کرده به خاطر طلبی که در حدود 106 هزار دلار است و باشگاه ماشین‌سازی از سه پنجره محروم کردند، لازم است در این مورد توضیحی بدهم.
وی افزود: باشگاه ماشین‌سازی و بازیکن برزیلی قراردادی را از تیرماه سال 95 منعقد کردند که در اردیبهشت 96 با هم توافق کردند این قرارداد خاتمه پیدا کند. آنها توافق کردند که مبلغ قرارداد طی 5 قسط پرداخت شود. 151 هزار دلار پرداخت شود که قسط اول به صورت نقدی پرداخت شد، اما پس از آن، دیگر پرداختی وجود نداشت. 
نورشرق ادامه داد: به همین خاطر بازیکن در آبان سال 97 طرح دعوی را در فیفا به ثبت رساند، پس از آن باشگاه دفاعیه‌ای آورد و اعلام کرد ما مبلغی را پرداخت کرده‌ایم و فیفا هم آن را پذیرفت و طلب بازیکن کاهش پیدا کرد. ماشین‌سازی در دفاعیه دوم اعلام کرد که به خاطر تحریم‌ها امکان پرداخت نداریم، اما فیفا این دفاعیه را نپذیرفت و آن را رد کرد. به هر حال مطابق قوانینی که وضع شده، رأی به محض اینکه پرداخت انجام شود فورا برداشته می‌شود.
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون تصریح کرد: ما بازیکنان خارجی دیگری هم در لیگ داریم، این مسائل باعث تشکیل کمیته‌ای در فدراسیون فوتبال شد تا ضوابطی از جمله توانایی مالی باشگاه‌ها برای ادای تعهدات مالی را تحت‌نظر داشته باشد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 407186

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407186/نورشرق-ماشین-سازی-فقط-یک-قسط-شیمبا-پرداخت-فیفا-دفاعیه-باشگاه-رد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com