کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامان‌دهی 55درصدی مزار شهدای مازندران

27 آبان 1398 ساعت 10:30

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تاکنون 780 گلزار با 48.5 درصد و 5 هزار و 691 مزار حدود 55 درصد سامان‌دهی شده است.


به گزارش بلاغ هدایت مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری در ارتباط با سامان‌دهی گلزار شهدا اقدامات مثبتی در سطح استان صورت گرفته است، اظهار کرد: تا پایان مهر ماه سال 98 تعداد هزار و 613 گلزار در سیستم آمار ثبت شده است.
وی افزود: تاکنون 780 گلزار با 48.5  درصد و 5 هزار و 691 مزار حدود 55 درصد سامان‌دهی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از آموزه‌های ناب اسلام و مکتب حسینی است، اضافه کرد: امروز تفکر و ایده شهدا و ایثارگران می‌تواند به‌عنوان بهترین الگوهای اعتقادی و راه و رسم زندگی به نسل جدید جامعه معرفی شود.
این مسؤول بیان کرد: پیگیری امور درمانی ایثارگران را یک ضرورت است که برای حل مشکل درمانی و بیمه‌ای جامعه هدف استان، تمهیدات لازم برای قرارداد بیمه‌ای با مراکز خدمات درمانی اندیشیده شده است.
مظلومی به قرارداد و همکاری  57 پزشک طرح پایش سلامت با بنیاد، اضافه کرد: پزشکان پایش سلامت بنیاد به‌منظور انجام معاینات پزشکی با هماهنگی بنیاد شهرستان‌ها در منازل خانواده‌های معظم شهدای بستری در منزل حضور پیدا یافته و اقدامات درمانی این افراد را مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وی درباره طرح سپاس بنیاد، گفت: بنیاد در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری باید سپاسگزار و قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد و در این مسیر از همه ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها  برای تکریم و تجلیل از این اسوه‌های صبر و استقامت بهره خواهد برد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: طرح دیدار از فرزندان شاهد فاقد مادر نیز از ابتدای سال 98 در این استان به مرحله اجرا درآمد.
مظلومی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه هدف از دیگر فعالیت‌های بنیاد است، اضافه کرد: سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن در بخش‌های مختلف فعال است.
وی اظهار کرد: به علت دیون بیمه تکمیلی به داروخانه‌ها، 60 درصد مراکز داروخانه‌ای به صورت یک جانبه لغو قرارداد کردند و با این وجود در حال حاضر تعداد 224 مرکز درمانی شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه، داروخانه‌ها و آزمایشگاه در سطح استان به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 407171

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407171/سامان-دهی-55درصدی-مزار-شهدای-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com