رئیس انجمن هنر‌های نمایش سوادکوه بیان کرد

نبود سالن نمایش استاندارد در سوادکوه

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۴۷
رئیس انجمن هنر‌های نمایش شهرستان سوادکوه گفت: سالن استاندارد دارای اتاق گِریم، اتاق تمرین و نورپردازی مناسب در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی نداریم و از مسئولان انتظار همکاری داریم.
۰
plusresetminus
نبود سالن نمایش استاندارد در سوادکوه
محسن نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: گروه‌های نمایش نقش‌آفرین و ونگ‌وا و نیز گروه شبیه‌خوانی با مدیریت سعد‌الله شهابی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی فعال هستند.

وی افزود: گروه نمایش با مسئولیت مهدی ملکی هم از شهرستان سوادکوه در جشنواره تئاتر استانی حضور پیدا کرد و در 21 آبان‌ماه به روی صحنه رفت.

رئیس انجمن هنر‌های نمایش شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های نمایشی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خاطر نشان کرد: حدود 50 نفر در قالب نمایشنامه‌خوانی، اجرای نمایش و تئاتر خیابانی مشغول فعالیت هستند.

 نجفی به برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفی افراد دارای شاخص‌های مورد نظر به طرح‌ها اشاره و اظهار کرد: شهرستان سوادکوه دارای استعداد‌های مناسب برای فعالیت‌ در نمایش است و از پیشنهاد آموزش و پرورش و مدارس برای اعزام مربیان حرفه‌ای و دارای تحصیلات مرتبط استقبال می‌کنیم.

کارشناس تئاتر در شورای ارزش‌یابی و نظارت بر نمایش سوادکوه در پایان ضمن تقدیر از همکاری‌های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به دغدغه فعالان نمایشی برای سالن استاندارد، گفت: سالن استاندارد دارای اتاق گِریم، اتاق تمرین و نورپردازی مناسب در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی نداریم و از مسئولان انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴