تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۴۱
چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران با حضور مسئولان استانی و اهالی کتاب و رسانه در ساری افتتاح شد.
۰
plusresetminus
آغاز به‌کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران
به گزارش بلاغ، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران از عصر امروز در شهرک صنعتی شماره۲ جاده فرح آباد ساری، در مرکز بین المللی سعید، آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بازید از غرفه سایت بلاغ گفت: فضای نمایشگاه با سه سالن برای استقرار ناشران و اصحاب رسانه مهیا شده است.
 
عباس زارع افزود: در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۹۵ غرفه به ناشران ملی اختصاص داده ایم، در این نمایشگاه تعداد ۷۵ هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و ۱۲ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی برای بهره مندی مردم و کتابخوان ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه، ادامه داد: ۲۵  ناشر از  استان مازندران و ۵۰ ناشر خارجی در آن حضور دارند که مجموع ناشران و نمایندگی های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه به ۴۳۵ مورد رسیده است.
 
این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب، گفت: ۹۹ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده اند که در میان آنها ، ۸ سرپرستی خبرگزاری، ۱۲ روزنامه محلی، ۲۴ سرپرستی روزنامه های سراسری در استان، ۲۷ پایگاه خبری و ۳۶ رسانه با گستره های هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و... حضور دارند.
 
زارع تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، نقد کتاب، شعرخوانی و نقد شعر، رونمایی از کتاب و‌... نشست های تخصصی متعددی پیرامون رسانه و مطبوعات خواهیم داشت که مهم ترین عناوین آنها عبارتند از برگزاری نشست انتخابات رسانه و مشارکت حداکثری، نقش رسانه در جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاری، آموزش نقد منصفانه و... است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران از امروز تا یکم آذر همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در ساری، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد، شهرک صنعتی شماره ۲، مرکز بین المللی سعید، برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴