تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۳۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر از تشدید گشت‌های نظارتی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو واحد سنگ‌فروشی به علت تخلف مبلغ 125 میلیون تومان جریمه شدند.
۰
plusresetminus
گشت‌های نظارتی در بابلسر تشدید می‌شود/ جریمه 125 میلیون تومانی برای 2 واحد متخلف
علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در بابلسر هیچگونه افزایش قیمتی به خاطر تغییر نرخ بنزین نداریم و روال عادی برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مشترک با تعزیرات و اتاق اصناف به صورت روزانه انجام می‌شود و تاکنون هیچ تغییر قیمتی را شاهد نبودیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر تصریح کرد: همزمان با سراسر استان، طرح نظارت ویژه پایش قیمت کالا در بابلسر آغاز شده که در این طرح گشت‌ها تشدید می‌شود.

اصغری یادآور شد: مردم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی با شماره 124 تماس بگیرند و شکایت‌های خود را مطرح کنند که با حضور همکاران ما در کشیک بعدازظهر به فوریت این موارد رسیدگی می‌شود.

وی از جریمه دو واحد سنگ‌فروشی در بابلسر خبر داد و گفت: در راستای پیگیری شکایت شاکی خصوصی، برای دو واحد سنگ‌فروشی به علت تخلف گران‌فروشی پرونده تشکیل و مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد که در نهایت مبلغ 125 میلیون تومان برای این دو واحد جریمه درنظر گرفته شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴