تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۱۳۲
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامسر گفت:‌ سرریز و نفوذ فاضلاب‌های خانگی و مجتمع‌های خدماتی به رودخانه ها و دریا ، تاثیرات منفی و جبران ناپذیری بر سلامت مردم و جان‌داران منطقه داشته است.
۰
plusresetminus
نفوذ فاضلاب‌های خانگی و مراکز خدماتی به دریا/سلامت مردم در خطر است
احمدرضا نیاستی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با ابراز نگرانی از وضعیت فاضلاب‌های خانگی اظهار کرد:‌ نتایج آنالیزهای اخیر این سازمان حاکی از تاثیرات منفی و جبران ناپذیر آلودگی بر سلامت مردم و نیز جانداران در این منطقه است.

وی با تشریح برخی اقدامات نظیر ملزم ساختن مجتمع‌های خدماتی بزرگ به نصب سیستم تصفیه فاضلاب هوازی، مسدود سازی کانال های فاضلاب افزود: با وجود این اقدامات، به دلیل فاصله نزدیک کوه دریا و نفوذ ناپذیری خاک منطقه و چاه های جذبی امارها و نتایج انالیز نگران کننده است و باید در کوتاه ترین زمان مطالعات کارشناسی برای اجرای طرح فاضلاب شهرستان با توجه به اعتراضاتی که در جانمایی طرح در گذشته وجود داشت انجام شود.

به گفته رئیس اداره محیط زیست رامسر از سرگیری مطالعات کارشناسی مجدد و فرایند اجرایی برای احداث شبکه جمع اوری و سیستم تصفیه فاضلاب شهری باید انجام شود تا هر چه زودتر این طرح برای کاهش میزان الودگی اب ها به سرانجام برسد.

نیاستی با اشاره به دپو زباله در جنگل کلالکولی و سایت اشکته چال گفت: به هر دلیلی موفق به استقرار دستگاه زباله‌سوز نشدیم و در  نهایت فرایند پردازش زباله را در دستور کار قرار دادیم و مناقصه ان انجام شد و بنا به اظهارات شهرداری رامسر عملیات اجرایی این طرح در مرحله اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴