جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

بسیج به عنوان الگوی جهانی در کنار مردم قرار دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۰۷۱۲۴
جانشین فرمانده ناحیه مقامت بسیج جویبار گفت: بسیج به عنوان الگوی جهانی در کنار مردم قرار دارد و امروز بسیج به عنوان یک الگوی جهانی در سایر کشورها شکل گرفته است.
۰
plusresetminus
بسیج به عنوان الگوی جهانی در کنار مردم قرار دارد
به گزارش بلاغ، سیدجوادحسینیان در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ها است اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با اسحله و توپ با دشمن مبارزه می‌کردند اما امروز در یک جنگ نابرابر با داشتن صدها شبکه ماهواره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.
 
وی افزود: دشمنان در طول این 40 سال به برکت انقلاب اسلامی نتوانستند قدمی بردارند و پیروز میدان نیروهای ارزشی و انقلابی هستند.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج جویبار با اشاره به اینکه 40 سال عزت، استقلال و اقتدار به سادگی به دست نیامده است گفت: کارهای بزرگی در نظام و کشور صورت گرفت هرچند نباید به این مقدار بسنده کنیم همانطور که این امر دغدغه رهبر معظم انقلاب است.
 
 
حسینیان بسیج را نیروی مورد اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: هرجایی که نظام و مردم به کمک نیاز داشت بسیج به عنوان یک نیروی مورد اعتماد در کنار مردم حضور داشت همانند سیل ابتدای سال یا زلزله‌های کرمانشاه و آذربایجان.
 
وی به کینه دشمنان به حضور بسیج در کنار مردم اشاره و عنوان کرد: بسیج به دلیل حضور در خط مقدم همواره از سوی معاندان مورد هجمه و حمله دشمنان قرار دارد.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با بیان اینکه بسیج به عنوان الگوی جهانی در کنار مردم قرار دارد اظهار کرد:امروز بسیج به عنوان یک الگوی جهانی در سایر کشورها شکل گرفته است و حشدالشعبی در عراق و سوریه، انصارلله در یمن و حزب الله در لبنان نمونه‌ای از بسیج هستند که برای دفاع از مردم و وطن در حال مبارزه با استکبار هستند.
 
 
حسینیان بااشاره به برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با ویژگی‌های خاص خود اجرا خواهد شد که گشت‌های رضویون، چهاریادواره شهدا، برگزاری دعای ندبه شهرستانی، جشن ایثار، حضور بسیجیان در نمازجمعه، نشست‌های بصیرتی، مسابقات و جشنواره‌های ورزشی، اجرای طرح محله انقلاب در پنج محله، رژه بسیجیان در پنجم آذر، اجرای پاتوق سرود، جشنواره سرود بسیج، افتتاح خانه محروم در روستای مشک آباد، افتتاح پایگاه مقاومت، تئاتر خیابانی، آبروی کوچه افتخار محله، رزمایش بزرگ گردان‌های بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴