تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۰۷۱۲۲
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه برای جلوگیری از گران‌فروشی آغاز شد،گفت: با واحدهایی که به بهانه تغییر نرخ بنزین، قیمت کالاهای خود را افزایش دهند برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
طرح نظارتی ویژه برای جلوگیری از گران‌فروشی آغاز شد/ هیچ بهانه‌ای برای افزایش قیمت پذیرفتنی نیست
اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: با تغییر نرخ بنزین هیچگونه افزایش قیمتی در کالاها و کرایه حمل و نقل نداریم و طرح نظارتی ویژه هم از امروز برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها آغاز شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: درصورتی افزایش قیمت‌ها قانونی خواهد بود که از سوی نهادهای کشوری و مراجع رسمی اعلام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: با واحدهایی که به بهانه تغییر نرخ بنزین، قیمت کالاهای خود را افزایش دهند برخورد می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه به صورت استانی درحال اجرا است گفت: اداره ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت مردمی است که شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، انبار و احتکار با این سامانه تماس گرفته و اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با دستگاه‌های مرتبط اجرایی از جمله شهرداری بابت نظارت بر تاکسی‌های شهری، راهداری برای حمل و نقل برون شهری و تعزیرات برای اجرای حکم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما