تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۰۷۱۰۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نکا گفت: برای رعایت عدم افزایش قیمت، کارشناسان و بازرسان ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات به صورت جدی در سطح شهرستان حضور داشته و در صورت وقوع افزایش قیمت خودسرانه با آن برخورد قانونی جدی خواهد شد.
۰
plusresetminus
برخورد جدی با افزایش خودسرانه قیمت‎ها/مردم تخلفات را از سامانه 124 گزارش کنند
ولی‌الله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در نکا با تأکید بر عدم افزایش قیمت در بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی سطح این شهرستان، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در قالب جلسات تنظیم بازار شهرستان هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی افزود: برهمین اساس برای رعایت این عدم افزایش قیمت، کارشناسان و بازرسان ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات به صورت جدی در سطح شهرستان حضور داشته و در صورت وقوع افزایش قیمت خودسرانه با آن برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نکا خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای رصد و نظارت دقیق بر بازار کالا و خدمات با اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تخلف محسوب می‌شود که درصورت مشاهده از سوی گشت‌های ویژه مستقر در سطح شهرستان با متخلفان برخورد قانونی همراه با صدور حکم آنی و قطعی صورت خواهد پذیرفت.

جعفری گفت: در بخش مروبط به کرایه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری نیز باتوجه به سهمیه‌های در نظر گرفته شده هیچگونه افزایش نرخ کرایه قانونی نیست و با هماهنگی سازمان حمل‌ و مقل عمومی شهرستان برنامه‌ای برای افزایش قیمت کرایه وجود ندارد.

وی تأکید کرد: بازوی اصلی ما در شناسایی تخلفات خود مردم هستند که درصورت مشاهده تخلفات افزایش قیمت از سوی افراد سودجو  می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و ضمن گزارش تخلفات به جلوگیری از سودجویی‌های احتمالی نیز کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴