کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید احمد ترکمان‌منش: خدا را با بندگی خالصانه عبادت کنید

25 آبان 1398 ساعت 16:30

شهید احمد ترکمان‌منش در وصیت‌نامه خود آورده است: از روی سپاسگزاری و بندگی خالص خدا را عبادت کنید که این راه آزادگان است.


به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید احمد ترکمان‌منش:
بسم الله الرحمن الرحیم
به نام الله یاری‌دهنده مستضعفین زمین
خدایا تو را قسمت می‌دهم که مرا سعادت خوب مردن که همان شهادت در راه و برای حکومت خودت است عطا کن و مرا محروم مگردان و این سعادت را نیز برای دیگر برادرانم و هموطنان مسلمانم آرزو می‌کنم.
مادر، برادرم و خواهرم اولین وصیت من این است که همیشه به یاد خدا باشید و هیچگاه از قرآن و نهج‌البلاغه جدا نشوید خدا را سپاس بگویید. بندگی او را کرده و خالصانه عبادت کنید نه از روی ترس زیرا که از روی سپاسگذاری و بندگی خدا را عبادت کردن راه آزادگان است، آزادگانی چون حسین و دیگر شهدای اسلام.
اگر چنانچه جنازه مرا تحویل گرفتید در گورستان عمومی در کنار دیگر شهدای اسلام دفن کنید.
خداوند حامی اسلام و مستضعفان است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 407086

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407086/شهید-احمد-ترکمان-منش-خدا-بندگی-خالصانه-عبادت-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com