تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۷۲
جنبش جهاد اسلامی فلسطین قتل عام کودکان و خانواده‌های فلسطینی در عملیات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه را جنایت جنگی تمام عیار این رژیم خواند و از نهادهای حقوق بشری خواست سران این رژیم را رسوا و محاکمه کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به کودکان و غیرنظامیان در عملیات نظامی اخیر این رژیم به نوار غزه را جنایت جنگی تمام عیار توصیف کرد.
«مصعب البریم» سخنگوی جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از سحرگاه روز سه شنبه تا سحرگاه روز پنجشنبه ارتش اسرائیل یک عملیات نظامی علیه غزه به راه انداخت که با ترور «بهاء ابوالعطاء» فرمانده ارشد گروهان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و همسرش آغاز شد.
در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه 34 نفر از جمله هشت کودک و سه زن شهید و 111 نفر دیگر زخمی شدند.
با وجود اینکه از صبح روز پنحشنبه خبر آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی اعلام شد، اما رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود علیه غزه ادامه داده است.
به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، البریم گفت: نهادهای حقوقی و انسانی باید جنایات رژیم اشغالگر را افشا کنند و برای محاکمه سران و افسران ارتش این رژیم به عنوان جنایتکاران جنگی اقدام کنند.
سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد رژیم اشغالگر اسرائیل با قتل عام کودکان و خانواده‌های فلسطینی همچون قتل عام همه اعضای خانواده السوارکه (ابوملحوس) بار دیگر در برابر جهانیان رسوا شد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه نهادهای بین المللی و در راس آن سازمان ملل خواست به مسئولیت خود در محکومیت تروریسم اسرائیل عمل کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴