تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۶۹
نایب قهرمانی مازندران در جام خوشه چین منطقه یک کشور، دومین ره آورد ورزش مازندران است که نشان می‌دهد ورزش همگانی در استان رو به پیشرفت است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ورزش همگانی در استان مازندران این روزها اهمیت بیشتری پیدا کرده و نگاه ویژه‌تری به این ورزش مهم پیدا شده است.
موفقیت‌های هر چند کوچک در این رشته نشان از این دارد که توجه به این ورزش بیشتر شده و حالا ورزش همگانی از اهمیت بالایی در بین مسئولان برخوردار شده است.
این ورزش برای پرداختن عامه مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است و در این میان وظیفه اصلی اداره ورزش و جوانان و نهادهای دیگر دعوت از مردم برای ورزش‌های همگانی است. تفاوت ورزش‌های همگانی و قهرمانی در این است که در انجام همگانی ورزش هدف اصلی «سلامتی برای همه»است در صورتی که در ورزش‌های قهرمانی هدف «کسب مهارت و رقابت» است، یعنی کسانی که به ورزش همگانی می‌پردازند هدفشان به دست آوردن سلامتی و نشاط برای خود و دیگران است و در ورزش های همگانی پیروزی واقعی زمانی اتفاق میافتد که همه اعضای گروه سالم و شاد باشند.
بعد از کسب رتبه نخست استان مازندران در رتبه بندی جشنواره ملی بازی‌های بومی محلی، حالا به مازندران در عرصه همگانی نگاه ویژه تری دارند و در استان هم این ورزش پر اهمیت تر شده است. به گونه‌ای که انگار ورزش همگانی تازه برای ورزشی‌ها مهم شده است. حالا مازندران به دومین افتخارش در ورزش همگانی در طول چند وقت اخیر رسیده است.
نایب قهرمانی مازندران در جام خوشه چین منطقه یک کشور، دومین ره آورد ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران است که نشان می‌دهد ورزش همگانی در استان مازندران رو به پیشرفت است.
معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص موفقیت اخیر در مسابقات منطقه یک کشور اظهار کرد: تیم مازندران در مسابقات بومی محلی و روستایی جام خوشه چین منطقه یک کشور که با حضور 6 استان برگزار شد نایب قهرمان کشور شد.
دلیری افزود: این مسابقات در قالب 12 تیم و در 6 رشته ورزشی در استان البرز برگزار شد که تیم مازندران در این مسابقات حضور پیدا کردند و بعنوان دومی دست پیدا کرد.
این مسئول گفت :این مسابقات در رشته های والیبال، فوتبال، دوو میدانی، هفت سنگ، طناب کشی و چوب کشی در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار شد که استان مازندران یک کاروان 58 نفره را به این مسابقات اعزام کرده بود که با یک رقابت نزدیک با استان میزبان نایب قهرمان شدند.
حسین دلیری از میزبانی یک رویداد مهم خبر داد و بیان داشت : 20 آذر استان مازندران میزبان رویداد مهم حوزه همگانی خواهد شد که اداره کل ورزش و جوانان مازندران میزبان 6 مدیرکل ورزش کشور و همچنین 6 معاونت همگانی استان‌ها و رئیس گروه همگانی و در نهایت روسای هیات‌های همگانی استان‌ها است که در این جلسه مهم حضور خواهند داشت.
معاون توسعه ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران افزود : در این جلسه شیوه‌های نوین توسعه ورزش همگانی که با حضور افشین مولایی مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و احتمال حضور معاونت وزیر در این جلسه است، بررسی می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما