نایب رئیس هیات مدیره و یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران گفت: با این شرایط ادامه کار در باشگاه میسر نیست چون نمی‌توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در شرایطی که باشگاه نساجی 5 شنبه شب اعلام کرد علیرضا اسدی از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرده و حتی فرهاد صنیعی فر با این استعفا موافقت کرده است اما به نظر می رسد اختلافات عجیب و غریبی در باشگاه نساجی وجود دارد که حتی یکی از مالکان  این باشگاه از استعفای اسدی بی اطلاعی کرده است.
رضا حدادیان سهامدار 40 درصدی باشگاه نساجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص استعفای علیرضا اسدی از مدیریت در این باشگاه گفت: هیچ استعفایی، چه شفاهی و چه کتبی به اینجانب اعلام نشده و با پیگیری‌های به عمل آمده متوجه شدم برکناری یک طرفه از سوی دیگر مالک باشگاه اتفاق افتاده است!
وی افزود:حتی اگر آقای اسدی واقعا استعفا کرده باشد، بنده با استعفای او مخالفم و معتقدم با وجود برخی مشکلات او تاکنون عملکرد خوبی داشته و شرایط نباید به گونه‌ای باشد که ما هر چند ماه  یک بار یک مدیر یا یک مربی را تغییر دهیم چون باید اجازه دهیم مدیری که انتخاب می‌کنیم تفکراتش را در تیم پیاده کند.
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی تصریح کرد:با این شرایط به نظر می‌رسد ادامه کار در باشگاه نساجی میسر نباشد زیرا نمی‌توان پذیرفت همه تصمیمات توسط یک نفر اتخاذ شود. یعنی یک نفر هر زمانی خواست مدیر یا مربی را کنار بگذارد و یک مدیر و مربی دیگر بیاورد و پس از چند ماه دوباره این پروسه را تکرار کند و دود این عدم ثبات به چشم تیم برود؟ نتیجه‌اش هم عدم صدور کارت بازی 5 بازیکن است‌.
حدادیان در پاسخ به این سوال که آیا معنی این حرف کناره‌گیری شما از باشگاه نساجی است؟ گفت: باید با استاندارصحبت کنم و اگر اوضاع به همین منوال باشد و تغییر مثبتی نداشته باشیم قطعا من هم کناره‌گیری می‌کنم. اما تا آن زمان آقای اسدی به عنوان مدیرعامل اختیار تام دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴