تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۴۰۷۰۵۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز مازندران از آغاز گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر بازار استان خبر داد و گفت: نظارت بر بازار از هفت صبح شروع و تا هفت شب ادامه دارد.
۰
plusresetminus
آغاز گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی بر بازار مازندران/کمبود کالا نداریم/برخورد جدی با متخلفان افزایش قیمت‌ها
حسن ژولیده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ بر نظارت ویژه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به منظور کنترل بازار و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های نظارتی در چند بخش مختلف به صورت ویژه در سطح بازار استان، قیمت‌ها را به دقت رصد و کنترل می‌کنند.

وی با تاکید به ضرورت حفظ آرامش بازار و ثباتِ در قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی خواستار تشدید نظارت و بازرسی از اصناف شد و تصریح کرد: بازرسان ما به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و سایر بازرسان اصناف و اتحادیه‌های مربوط بصورت آماده‌باش در قالب گشت های مشترک در بازار سطح شهر ساری حضور پررنگ و موثر دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز مازندران تنظیم بازار را جزو اولویت‌های این سازمان اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در صورت مواجه با هرگونه تخلف و افزایش قیمتی در سطح بازار برخورد جدی می‌شود.

ژولیده ضمن قدردانی از همراهی مردم استان، انتظار داریم مردم به عنوان ناظر واقعی بازار در صورت مواجهه با هرگونه تخلف و افزایش قیمتی موارد را به مجموعه نظارتی وزارت صمت منعکس کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه در ذخایر و عرضه کالاهای اساسی مشکلی نداریم، گفت: دغدغه‌های مردم در خصوص افزایش قیمت در انواع کالا و خدمات مورد توجه ویژه قرار دارد و حتماً با تخلفات گزارش شده برخورد جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما