BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> تولیدکنندگان نفت آمریکا هزینه خود را برای دومین سال متوالی کاهش دادند | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۲۴
شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز آمریکا برای دومین سال متوالی در سال 2020، هزینه‌های سرمایه‌ای خود را کاهش دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرویترز، صنعت نفت شیل آمریکا در نظر دارد تا یک کاهش هزینه دیگر و یک کاهش شدید در رشد تولید در سال آینده انجام دهد، زیرا تولید بالای نفت و گاز طبیعی به قیمت‌ها فشار آورده و سودها را کم کرده است.
افزایش تولید در میادین شیل، تولید نفت آمریکا را این ماه به رکورد روزانه 13 میلیون بشکه در روز رساند.
همان طور که تولید افزایش می‌یافت، به علت نگرانی‌ها در مورد جنگ تجاری در جهان، قیمت نفت خام آمریکا در سه ماهه سوم 7.5 درصد افت کرد. شرکت های شیل، به علت فشار سرمایه گذاران برای بهبود بازگشت سرمایه، هزینه های خود را کاهش داده‌اند. همچنین محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک این هفته گفت عرضه نفت شیل در سال 2020 کم تر خواهد شد.
الکس بیکر، تحلیلگر وود مکنزی گفت: «تمامی این شرکت ها به سود کردن و جریان آزاد نقدینگی نیاز دارند. سرمایه گذاران این تقاضا را دارند...شما مجبور هستین برای اینکه این اتفاق بیفتد، هزینه‌های سرمایه ای را کاهش دهید.»
بر اساس آمار شرکت خدمات مالی کوئن، تولیدکنندگان گفته اند انتظار دارند به نسبت سال 2018، حدود 4 میلیاد دلار کمتر در سال 2019 خرج کنند. تاکنون، 21 شرکت اکتشاف و استخراج که مورد بررسی کوئن قرار گرفته اند، راهنمای هزینه های سرمایه‌ای 2020 خود را با 15 برنامه کاهش، 5 شرکت با افزایش و یکی بدون تغییر منتشر کرده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴