تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۰۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: پس از پیشنهاد ایجاد موزه نثر ۴۹ اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که امیدواریم به زودی نیز این موزه را احداث کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ عبدالرضا رشیدی پنج‌شنبه‌شب در نخستین همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر اظهار کرد:  زیربنای توسعه فرهنگی هر اقلیمی براساس دانش، آموزش و مطالعه مردم آن شکل گرفته و مطرح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی در روستا‌ها لازمه رسیدن به اهداف والای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، اظهار کرد: پژوهشگران و نویسندگان روستایی در این امر نقش بسزایی ایفا می کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر تصریح کرد: جشنواره‌های روستایی و عشایری دوستدار کتاب هر ساله توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی اجرا می‌شود که تصمیم گرفته شد در شهرستان رامسر نیز همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی برگزار شود.
وی ادامه داد: دهیاران، شوراهای روستاها، مساجد، مدارس و همچنین نهاد‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی نقش موثری در فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند.
رشیدی گفت: نخستین همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی رامسر با شناسایی ۱۴ نویسنده و پژوهشگر با ۴۴ عنوان کتاب در موضوعات ادبی، علمی، پژوهشی و آموزشی برگزار شد.
 وی با اشاره به اینکه به زودی در بخش دالخانی شهرستان رامسر نیز با همکاری بخشدار دالخانی، چنین برنامه‌های فرهنگی با محوریت نویسندگان و پژوهشگران را برگزار می‌شود، گفت:  پس از پیشنهاد ایجاد موزه نثر تعداد ۴۹ اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که امیدواریم به زودی نیز این موزه را احداث کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲