کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موزه نثر در رامسر به‌زودی احداث می‌شود

24 آبان 1398 ساعت 16:50

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: پس از پیشنهاد ایجاد موزه نثر ۴۹ اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که امیدواریم به زودی نیز این موزه را احداث کنیم.


به گزارش بلاغ عبدالرضا رشیدی پنج‌شنبه‌شب در نخستین همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر اظهار کرد:  زیربنای توسعه فرهنگی هر اقلیمی براساس دانش، آموزش و مطالعه مردم آن شکل گرفته و مطرح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی در روستا‌ها لازمه رسیدن به اهداف والای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، اظهار کرد: پژوهشگران و نویسندگان روستایی در این امر نقش بسزایی ایفا می کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر تصریح کرد: جشنواره‌های روستایی و عشایری دوستدار کتاب هر ساله توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی اجرا می‌شود که تصمیم گرفته شد در شهرستان رامسر نیز همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی برگزار شود.
وی ادامه داد: دهیاران، شوراهای روستاها، مساجد، مدارس و همچنین نهاد‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی نقش موثری در فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند.
رشیدی گفت: نخستین همایش نویسندگان روستاهای بخش مرکزی رامسر با شناسایی ۱۴ نویسنده و پژوهشگر با ۴۴ عنوان کتاب در موضوعات ادبی، علمی، پژوهشی و آموزشی برگزار شد.
 وی با اشاره به اینکه به زودی در بخش دالخانی شهرستان رامسر نیز با همکاری بخشدار دالخانی، چنین برنامه‌های فرهنگی با محوریت نویسندگان و پژوهشگران را برگزار می‌شود، گفت:  پس از پیشنهاد ایجاد موزه نثر تعداد ۴۹ اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که امیدواریم به زودی نیز این موزه را احداث کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 407009

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407009/موزه-نثر-رامسر-به-زودی-احداث-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com