تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۷۰۰۵
قهرمان پارالمپیک و قوی‌ترین مرد معلول جهان گفت: هدف من برای شرکت در پارالمپیک 2020، گرفتن مدال طلا و ثبت رکورد جدید در این مسابقات است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک و قوی‌ترین مرد معلول جهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارومیه، با اشاره به اینکه خود را برای شرکت در مسابقات امارات که فروردین سال آینده در این کشور برگزار می‌شود آماده می‌کند اظهار کرد: این مسابقات برای انتخابی المپیک 2020 برگزار شده و باید در این مسابقات حضور قدرتمند داشته باشم.
وی تصریح کرد: هدف من برای حضور و شرکت در المپیک 2020، گرفتن مدال طلا و ثبت رکورد جدید در این مسابقات است.
قهرمان پارالمپیک و قوی‌ترین مرد معلول جهان با ابراز خرسندی از شرایط و آمادگی جسمانی خود افزود: خوشبختانه تمرینات منظم نیز در حال انجام است و امیدوارم مشکل خاصی در ادامه به وجود نیاید تا بتوانم وزنه خوبی را بالای سر برده و دل هموطنان خود را شاد کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس، سیامند رحمان تاکنون علاوه بر قهرمانی در پارالمپیک لندن و ریو، مدال طلای مسابقات جهانی آمریکا، امارات، مکزیک و مالزی و سابقه قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی گوانگ‌جو، اینچئون و جاکارتا، دارنده مدال طلا در مسابقات بین‌المللی لیبی و اردن است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما