تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۹۸
شهید اصغر زارع که در آبان ماه متولد شده بود پس از استخدام در نیروی انتظامی در دیهوک طبس مأمور به خدمت شده و سرانجام در مهرماه به شهادت می‌رسد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شهید اصغر زارع در 19 آبان ماه سال 1360 در ابرکوه دیده به نظاره هستی گشود و پس از طی دوره تحصیل در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در کنکور شرکت کرده و در دانشگاه روزانه پذیرفته شد.
تقدیر اصغر آنچنان رقم خورده بود که در اوج جوانی سرپرستی خانواده را عهده‌دار شود و رسیدگی و امرار معاش خانواده را بر درس خواندن ترجیح دهد. فوت پدر مانع شد که او بتواند تحصیلات دانشگاهی را ادامه دهد؛ اما او راضی بود به آنچه خالق برایش رقم زده است و خود را به سرنوشت سپرد.
او شغل آزاد را برای خود انتخاب کرد و مشغول خدمت به خانواده شد تا اینکه پس از گذشت یک سال از فوت پدر، به علت علاقه‌ای که به خدمت و انجام وظیفه در راه کشور داشت، در تاریخ 25 مهرماه سال 80 به استخدام پیمانی 5 ساله نیروی انتظامی درآمد و شروع به خدمت در این عرصه کرد.
وی بعد از اتمام دوره آموزشی خود در اصفهان به تهران اعزام شد که به سبب سرپرستی خانواده و همسرش پس از 2 سال خدمت در آنجا نیز، به شهرستان ابرکوه منتقل شد.
اصغر که پس از اتمام دوره پیمانی خدمت خود به صورت رسمی در نیروی انتظامی استخدام شد حالا صاحب فرزند دختری نیز شده بود که او را مائده نامید. او در کنار کار فرصتی یافت تا تحصیلات خود را که روزی به علت فوت پدر از آن باز مانده بود، در دانشگاه آزاد و رشته الکترونیک ادامه دهد.
شهید زارع که مدرک فوق دیپلم را اخذ و پس‌ازآن نیز به درجه ستوان دومی نائل آمده بود در تاریخ 20 مرداد سال 1387 به بیرجند و سپس به دیهوک طبس اعزام شد. او که خود را جهت دیدار خانواده و ملاقات با مائده 2 سال و 8 ماهه مهیا می‌کرد، به علت علاقه وافر به انجام وظیفه در مانور عملیاتی دیهوک شرکت کرد و نتوانست به ابرکوه مراجعت کند.
اصغر زارع در سرانجام در تاریخ 25 مهرماه سال 87 به وصال معشوق نائل آمد و به شهادت رسید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲