تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۸۳
کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل شکست از تیم عراق و اخراجش از زمین مسابقه معذرت‌خواهی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در برابر عراق با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.
در این بازی مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران و تراکتور از ابتدا در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشته و در دقیقه 81 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین مسابقه اخراج گردید.
شجاعی بعد از این بازی با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به اتفاقات بازی ایران با عراق عذرخواهی کرده است که متن کامل آن به شرح زیر است:
همیشه در این سال‌ها که پیراهن تیم ملی را بر تن کردم نهایت تلاشم را انجام دادم که  با تمام وجود برای تیم ملی بازی کنم که منجر به موفقیت تیم ملی شود و باعث سربلندی شما، مردم شریف ایران و غرور خانواده و دوستانم شوم، خیلی دوست داشتم بعد از بازی پیام‌آور شادی باشم  و تبریک بگویم.
بعد از آن اتفاق تلخ حرفی ندارم جز شرمندگى و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار، هواداران، خانواده و دوستانم عذر‌خواهی کنم  چون  به خوبى می‌دانم که موفقیت و بردهاى تیم ملى چقدر در زندگى روزمره شما تاثیر گذار هست. قوی می‌مانم و تلاشم را می‌کنم که باز هم باعث افتخارتان باشم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴