تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۸۰
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: ما از همه بازیکنان‌مان در دیدار با گاز تهران استفاده کردیم و به همین دلیل، با دوندگی و تعویض‌های زیاد پیروز شدیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مهسا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  دربار برتری مقابل گاز تهران در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم بود. ما تیم جوانی هستیم که توانستیم از نظر فنی و جسمانی برنده باشیم. تیم گاز نسبت به ما تجربه بالاتری دارد و ما دومین سال حضورمان را در لیگ تجربه می‌کنیم.
وی افزود: از اول فروردین تمرینات ما شروع شده و از ابتدای تابستان هم کار بدنسازی را آغاز کردیم که امروز نتیجه این برنامه‌ها را دیدیم. تجربه بازیکنان ما بسیار پایین است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم با آنالیز بازی‌های انجام شده، نکات لازم را به بازیکنان بگوییم و به آنها کمک کنیم. امیدواریم در هر بازی نسبت به قبل بهتر شویم. 
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران با اشاره به رمز موفقیت تیمش در دیدار با گاز تهران، خاطرنشان کرد: با دوندگی بیشتر پیروز شدیم. نیمکت ما 12 بازیکن دارد و همه آنها در سطحی نزدیک بهم قرار دارند. به همین دلیل، در این مسابقه از همه آنها استفاده کردیم؛ در حالی که گاز تهران روی 7-8 بازیکن متمرکز بود و به نظر می‌رسید خسته شده‌اند. تعویض‌های زیادی داشتیم و از همه بازیکنان استفاده کردیم.
حسینی در پاسخ به سوالی درباره حریفان تیمش در لیگ امسال، عنوان کرد: حریفان سرسختی داریم. سپهرداد و شکلی از تیم‌های جوان و قدرتمند هستند. سایر حریفان هم همینطور هستند. به همین دلیل رقابت‌ها حساس است.
وی درباره اینکه ادامه فصل را با همین بازیکنان ادامه می‌دهید یا تغییراتی خواهید داشت، یادآور شد: یکی از بازیکنان اصلی ما در اصفهان آسیب دید و متاسفانه او را از دست دادیم. احتمال دارد یک بازیکن سانتر جذب کنیم. در صورتی که به پلی‌آف صعود کنیم، اسپانسر قول داده برای جذب بازیکن خارجی به ما کمک کند. حمایت همه جانبه اسپانسر برای ما ارزشمند است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲