تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عشق و ارادت به مکتب دینی، عشقی ماندگار است که باید این عشق را به فرزندانمان بیاموزیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، پنج‌شنبه شب در جشن وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) در مسجدالرسول(ص) نکا اظهار کرد: عشق و دوستی به اهل بیت(ع) و حضرت محمد(ص) باید در جامعه نهادینه شود و اگر لازم باشد جوانان مان را فدای دین می‌کنیم.
وی افزود: راه ولایت، رهبری و ائمه اطهار(ع)، راهی ماندگار است که از گذشته‌های دور تاکنون هنوز این راه ادامه دارد و اکنون هم با ولایت‌مداری، همه ما پشت سر رهبری و لایت ایستاده‌ایم.

 
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خانواده در رشد شخصیت بسیار مهم و اثرگذار است؛ خداوند به رسول اکرم(ص) بیت سالم داد و دین پیامبر را احیای مجدد کردند و اکنون باید این الگوبرداری از زندگی سالم اهل بیت(ع) در دستور کار فرزندان ما باشد.
محمدی‌لائینی بیان کرد: امام علی(ع) با سکوت، امام حسن(ع) با صلح و امام حسین(ع) با قیامش، امام سجاد با مناجات و همه امامان نقش اساسی در دین داشتند.
وی ادامه داد: خداوند فرمودند: " با گوش فرا دادن به سخنان رسول اکرم(ص) ضرر نمی‌کنید" و لذا باید تا روز قیامت سلام و صلوات به رسول بفرستید و بهترین ذکرها را برای رسول بفرستیم.
امام جمعه ساری با اعلام اینکه تا قبل از حضرت رسول(ص)، بشریت در ضلالت و گمراهی بود و پیامبر اکرم(ص) ما را از گمراهی و بیراهه نجات داد ؛ خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) جهان و بشریت را به راه راست هدایت کرد و آخرت و دنیای ما را آباد کرد.

به گفته محمدی‌لائینی، رسول اکرم(ص) دغدغه امور دنیوی و اخروی امت خود را داشتند و همواره دعا می‌کردند که خدایا بر امت من رحم کن که امیدواریم بشریت و جامعه ما با الگوبرداری از این رسول خوبی‌ها، آینده و آخرت خود را آباد کنند.

 
وی با تأکید بر اخلاق نیکو گفت: پیامبر ما اخلاق نیکو و عظیم داشتند، پس بر ماست که ما هم اخلاق نیکو داشته باشیم و خلق پیغمبر را الگوی رفتار و کردار خودمان قرار دهیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲