تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۷۸
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: اعتبارات خوبی برای شهرداری زیراب و پل سفید تزریق‌شده که بعد از مبادله توافق‌نامه‌ها می‌توانند نسبت به اقدامات اجرایی احداث دیواره‌ها و تثبیت مناطق رانشی اقدام کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه شهرداران  و شورای اسلامی شهرهای آسیب‌دیده شهرستان از لحظات آغازین سیل پای کار بودند تا عملیات اجرایی پروژه‌های مناطقی که دچار خسارت شدند را به سرانجام برسانند بیان کرد: در پل سفید احداث دیواره‌ها  پیشرفت 80 درصد داشته و با اعتباری که اخیراً در نظر گرفته‌شده موافقت‌نامه‌ها به زودی مبادله می‌شود تا 20 درصد باقی مانده نیز به پایان برسد.
وی با اشاره به اینکه اعتباری به آب منطقه‌ای جهت بازسازی قسمتی از شهرک فرهنگیان تخصیص یافته است، افزود: در هفته‌های آینده عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز خواهد شد، توزیع اعتبارات  در مناطق مختلف به میزان درصد خسارت وارد شده بود که میزان  اعتبارات به نسبت درصد خسارت  جابه‌جا نشده است، جهت حفظ پایداری دیواره‌ها و رفع نگرانی شهروندان برای پروژه‌های نیمه‌تمام اقدامات موثر صورت خواهد گرفت.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر زیراب  با توجه به حجم خرابی‌ها پیشرفت 65 درصدی داشته است، گفت: روند اجرایی پروژه‌ها به خوبی پیش می‌رود که  لازم است  با هماهنگی و همکاری پیمانکار و آب منطقه‌ای عملیات‌ها باید با سرعت بیشتری پیش رود تا در فصل مناسب این پروژه‌ها به سرانجام برسد.
این مسؤول با تاکید بر اینکه اعتبارات خوبی برای شهرداری زیراب و پل سفید تزریق‌شده که بعد از مبادله توافق‌نامه‌ها می‌توانند نسبت به اقدامات اجرایی احداث دیواره‌ها و تثبیت مناطق رانشی اقدام کنند، تصریح کرد: اعتباراتی هم برای پل آینه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال شاهد احداث دیواره‌ها، شمع‌کوبی‌ها باشیم تا در سال آینده به سرانجام برسد.
رازجویان با اشاره به اینکه  جاده‌های ما باید از  ایمنی کامل برخوردار شوند، ادامه داد: اعتبارات ملی در حوزه راه مورد  نیاز است که هنوز تخصیص نیافته و جاده‌ها به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند، عملیات‌هایی که تا این لحظه در حوزه  راهداری و زیرساخت انجام شده بر اساس اعتبارات داخلی بوده، و با پیگیری‌های که در حال انجام است  به محض اینکه اعتبارات ملی تزریق شود بهسازی محور اصلی در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح‌های پیشگیرانه همانند طرح جامع سیلاب و طرح انتقال آب‌های سطحی اظهار کرد: در طرح انتقال آبهای سطحی بر اساس میزان بارش در هر شهر اعتباراتی  در سال‌های اخیر در نظر گرفته و به شهرها اختصاص یافت، اما سیل فروردین امسال در صد سال اخیر بی‌سابقه بوده که در  افق برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی گنجانده نشده بود این حادثه غیرمترقبه خسارت‌های زیادی را در پی داشت.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه مشکل سامانه سجاد با پیگیری‌های انجام‌شده برطرف شد گفت: پرداخت‌ها از دو روز پیش شروع شده است و تمام کسانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده بودند به زودی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲