تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۶۰
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران همکاری با کشورهای منطقه و جهان را سرآغاز ورود ایران در سازمان تجارت جهانی خواند و گفت: رویکرد کشور و مسئولان اقتصادی این است که با یک برنامه ریزی منسجم کشور عضو سازمان تجات جهانی شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغحمید رضا زادبوم دیشب در کارگروه صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی در اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به قدمت تجارت و صنعت در آذربایجان از مسئولان و فعالان حاضر در جلسه خواست تا این اسناد و ذخیر موجود در این خصوص را  برای بهره بردای موثر مستند سازی کنند.
وی با یادآوری این نکته که در شرایط سخت اقتصادی فعالان اقتصادی به عنوان سرداران اقتصادی در راستای توسعه کشور ایفاء نقش می کنند، در خصوص ظرفیت های انسانی آذربایجان در حوزه تجارت و صنعت یادآور شد: فعالان اقتصادی آذربایجان در اقصی نکات دنیا به عنوان تاجران بین المللی  حضور دارند که باید از این مزیت در راستای توسعه اقتصادی کشور بهره مند گردیم.
زادبوم با تاکید بر این نکته باید از فرصت ایجاد شده از انعقاد موافقت نامه اورآسیا بهره بهرداری مناسبی با هم افزایی فعالان اقتصادی و دولت فراهم آوریم؛ در خصوص اهمیت موافقت‌نامه‌های تجاری یادآور شد: ۹۵ درصد تجارت جهانی از طریق انعقاد موفقت‌نامه‌های منطقه‌ای و جهانی انجام می گیرد و کشور ایران هم در همین راستا درصدد است با حضور در موافقت‌نامه‌های دو جانبه و چند جانبه سهم خود از اقتصادی جهانی را اخذ کند.
مدیر کل توسعه تجارت ایران همکاری با کشورهای منطقه و جهان را سرآغاز ورود ایران در سازمان تجارت جهانی خواند و یادآورشد: رویکرد کشور و مسئولان اقتصادی این است که با  یک برنامه ریزی منسجم کشور عضو سازمان تجات جهانی شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴