کارشناس ساماندهی شبکه کانون‌های مساجد مازندران خبر داد

برگزاری اختتامیه طرح پایتخت فهما در مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۶۹۴۳
کارشناس ساماندهی شبکه کانون‌های مساجد استان مازندران از برگزاری اختتامیه طرح پایتخت فهما در دی ماه خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری اختتامیه طرح پایتخت فهما در مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا مومنی، در حاشیه نشست مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی، تعداد کانون‌های مساجد ثبتی در استان مازندران را یک هزار و165 کانون برشمرد و گفت: در زمینه تعداد و فعالیت، شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل و آمل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در استان دارا هستند و فعال‌ترین کانون فرهنگی- هنری مساجد استان مازندران کانون مسجد شهدای خرماکلای روستای خِرج در شهرستان سوادکوه است. 

 وی  از برگزاری اختتامیه طرح پایتخت فهما در 21 دی ماه، همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: در این طرح بر اساس 32 آیتم کانون‌ها می‌توانند تا سقف 20هزار امتیاز را کسب کنند و کانونی که بالاترین امتیاز را کسب کند به‌عنوان پایتخت فهما معرفی خواهد شد. 

کارشناس ساماندهی شبکه کانون‌های مساجد استان مازندران با بیان اینکه تاکنون کانون‌های مساجد نتوانستند کارکردهای مد نظر مجموعه را محقق سازند، بر اهمیت همدلی و اتحاد در این راستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بحث منطقه‌بندی و کار تشکیلاتی، طی دو ماه آینده خبرهای خوشی را از کانون‌های مساجد برسد. 

این مسئول بر لزوم بارگزاری فعالیت کانون‌ها در پورتال بچه‌های مسجد تأکید کرد و گفت: بر اساس فعالیت ثبتی در این سایت، به کانون‌ها سرانه تعلق می‌گیرد و هدف از این اقدام، تحقق عدالت در سرانه است به این معنا که سرانه کانون‌های مساجد به نسبت فعالیت کانون به آنها تعلق می‌گیرد. 

در ادامه این نشست، مهدی یزدانی شورمستی، تعداد کانون‌های مساجد شهری و روستایی سوادکوه و سوادکوه شمالی را  24 کانون برشمرد و افزود: از این تعداد 11 کانون در سوادکوه و 13 کانون در سوادکوه شمالی قرار دارد.

  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، یکی از مشکلات کانون‌های مساجد، بویژه کانون‌های مساجد روستایی را عدم دسترسی به اینترنت و به تبع آن مشکل بارگزاری عملکرد در پورتال بچه‌های مساجد عنوان کرد و بر لزوم نگاه ویژه به سوادکوه اشاره کرد. 

وی با اشاره به انتخاب دو نفر از مدیران فعال کانون‌های مساجد شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به‌عنوان مدیران منطقه‌ای در این دو شهرستان، ابراز امیدواری کرد که این امر در افزایش فعالیت کانون‌ها اثرگذار باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴