تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۴۰
رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه برای برگرداندن کامل اموال مردم آرام نمی‌نشینیم گفت: هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی به 14 نفر از مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر واگذار شد.
۰
plusresetminus
تا برگرداندن کامل اموال مردم آرام نمی‌نشینیم/ واگذاری هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی به مردم مازندران
به گزارش بلاغ، سید پرویز فتاح در مراسم واگذاری اسناد و آزادسازی املاک بنیاد مستضعفان در بهنمیر بابلسر اظهار کرد: ساده‌زیستی از اولویت زندگی بوده و واگذاری این اسناد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه حجم این اسناد و واگذاری آن کم است اما حق مردم بوده و باید با آنان تحویل داده شود خاطرنشان کرد: این نهمین مرحله از واگذاری اسناد املاک علوی به مردم مازندران است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور مساحت این اراضی را ۷۲ هزار متر مربع با ارزش تقریبی ۳۹۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این مراسم ۱۴ سند به صورت نمادین به مردم اهدا می‌شود.

فتاح با اشاره به اینکه مردم مالکان زمین خود هستند و باید اسناد خود را تحویل گیرند، یادآور شد: حد زمین‌ها مشخص و مختصات معلوم شده است و اموال مردم باید از سوی بنیاد مستضعفان به مالکان اصلی باز گردانده شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف نظام و بنیاد مستضعفان اهدا و بازگرداندن زمین‌هایی است که بنیاد پهلوی به زور از مردم گرفته است، افزود: به کار خود سرعت می‌دهیم تا اموال مردم با سند به آن‌ها باز گردانده شود.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: برای برگرداندن کامل اموال مردم آرام نمی‌نشینیم و اگر طرح‌هایی در این شهرستان وجود دارد که به نفع مردم است ما آماده هستیم تا با سرعت بخشیدن به این طرح‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

فتاح با تاکید بر اینکه اراده ملی می‌خواهد تا اموال مردم را به نفع مردم به آن‌ها پس دهیم تا از آن به درستی استفاده کنند، یادآور شد: این روند در کل کشور مانند مازندران طی ماه‌های آینده و تا پایان سال اجرا می‌شود تا زمین‌ها به مالکیت خود مردم دربیاید.

به گزارش بلاغ، امروز طی مراسمی هزار و 250 فقره اسناد املاک علوی به 14 نفر از مردم بخش بهنمیر شهرستان بابلسر واگذار و اسناد خود را با حضور رییس بنیاد مستضعفان کشور دریافت کردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲