کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افکار عمومی دنیا اجازه نمی‌دهد فلسطین از موضوع اول جهان اسلام خارج شود

23 آبان 1398 ساعت 21:30

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان در طول سال‌‌های اخیر تلاش کردند تا موضوع فلسطین و قدس شریف را از مسئله اول دنیای اسلام خارج کنند و حتی آنرا به فراموشی بسپارند گفت: افکار عمومی چنین اجازه‌ایی را به آنها نخواهد داد.


به گزارش بلاغ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آیین افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که صبح امروز در تهران برگزار شد گفت: دشمنان ما در طول سال‌‌های اخیر تلاش کردند تا موضوع فلسطین و قدس شریف را از مسئله اول دنیای اسلام خارج کنند و حتی آنرا به فراموشی بسپارند.
وی تصریح کرد: افکار عمومی، دنیای اسلام، عالمان و فرهیختگان این اجازه را به دشمنان ندادند و نخواهد داد. 
رئیس جمهور اظهار داشت:‌ مهم‌‌ترین موضوعی که در طول دهه‌های اخیر علیه مسلمانان طراحی شده است تردید نسبت به موضع قدرت‌هایی است که با جهان اسلام دشمنی دیرینه دارند. 
روحانی گفت: همه تلاش‌ها بر این اساس بوده که غرب و در راس آن آمریکا در طول سالیان دراز چه جنایات‌هایی بر دنیای اسلامی روا داشته است. 
وی افزود: همه تلاش‌ها بر این اساس بوده که سرزمین مقدس فلسطین توسط عده‌ای اشغالگر تصرف شده است تا از یاد ببریم که میلیون‌ها مسلمان فلسطینی در دنیا آواره هستند و بنا دارند تا از اهمین این موضوع کاسته شود که مردم فلسطین به سرزمین مادری خود باز گردد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406939

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406939/افکار-عمومی-دنیا-اجازه-نمی-دهد-فلسطین-موضوع-اول-جهان-اسلام-خارج-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com