کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عقب‌گرد 100 درصدی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در پایه‌ها و استعدادیابی

23 آبان 1398 ساعت 20:10

استعدادیاب فوتبال کشور و مربی A آسیا از عقب‌گرد 100 درصدی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در استعدادیابی سخن به میان آورد.


به گزارش بلاغ امید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  در یاسوج در حاشیه حضور در غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه کتاب و مطبوعات یاسوج در خصوص وضعیت فعلی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: فوتبال استان مثل چند سال گذشته به نظر من در رده پایه و استعدادیابی فعالیت چندانی ندارد.
وی با دفاع از عملکرد خود در دوره مدیریت کمیته جوانان هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره‌ای که در این کمیته مشعول به فعالیت بودیم ساماندهی خوبی در مدارس فوتبال صورت گرفت و بازیکنان خوبی در رده پایه به تیم‌های ملی معرفی کردیم اما بعد از آن دوره شاهد عقب گرد 100 درصدی در رده پایه‌ها هستیم.
بازیکن سال‌های نه چندان دور ابوذر بوستان با بیان اینکه در حال حاضر هم مسابقات باشگاهی به صورت منظم در رده‌های مختلف برگزار می‌شود یادآور شد: از این حیث باید از آقای افشاریان در هیات فوتبال استان تشکر کرد اما اصل موضوع استعدادیابی و پرورش استعدادهاست که چنین کاری انجام نمی‌شود.
حسینی با اشاره به این که در برهه ای 30 تا 50 بازیکن خوب در رده‌های پایه به تیم‌های بزرگ فوتبال کشور مثل سپاهان و ذوب آهن و سایر استان‌ها فرستادیم افزود: اما در چند سال آینده خواهید دید که فوتبال استان تهی از چنین بازیکنانی می‌شود چرا که امروز به استعدادیابی اهمیتی نمی‌دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که عملکرد خداداد افشاریان را در هیات فوتبال استان چگونه ارزیابی می‌توان کرد این گونه گفت که افشاریان خیلی تلاش می‌کند و تا آنجا که می‌دانم 500 میلیون تومان بدهی هیات را پرداخت کرده اما نباید تصمیمات به تنهایی گرفته شود هر چند فرد توانمندی در حوزه فوتبال است اما باید از خرد جمعی استفاده کند.
استعدادیاب فوتبال کشور و مربی A آسیا در پاسخ به این سوال که با چنین مدرکی که دارید آیا از شما برای حضور در برنامه‌های استعدادیابی کشوری دعوت می‌شود گفت: خیر اصلا ما معرفی نمی‌شویم.!!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406930

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406930/عقب-گرد-100-درصدی-فوتبال-کهگیلویه-بویراحمد-پایه-ها-استعدادیابی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com