تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۹۱۶
امام کبیر ما یکه و تنها و فقط با اخلاص خویش ملت ستمدیده را از دست حکومت دست نشانده صهیونیسم نجات داد و این معجزه آنقدر غیرقابل باور بود که تبدیل به معجزه‌ای پیامبرگونه عصر جدید گردید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ یادداشت سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی را با موضوع «قدرت معنوی ایران» در ادامه می‌خوانید:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنَّمَا عَلَیْهِ مَا حُمِّلَ وَعَلَیْکُمْ مَا حُمِّلْتُمْ وَإِنْ تُطِیعُوهُ تَهْتَدُوا وَمَا عَلَى الرَّسُولِ إِلا الْبَلاغُ الْمُبِینُ ﴿٥٤﴾ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَى لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا وَمَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذَلِکَ فَأُولَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ﴿٥٥﴾ وَأَقِیمُوا الصَّلاةَ وَآتُوا الزَّکَاةَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ ﴿٥٦﴾
خداوند به کسانى از شما که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌‏اند وعده می‌‏دهد که قطعا آنان را حکمران روى زمین خواهد کرد، همان‌گونه که به پیشینیان آن‌ها خلافت روى زمین را بخشید و دین و آیینى را که براى آن‌ها پسندیده، پابرجا و ریشه‏‌دار خواهد ساخت و ترسشان را به امنیت و آرامش مبدل مى‌کند، آنچنان که تنها مرا مى‌پرستند و چیزى را شریک من نخواهند ساخت و کسانى که پس از آن کافر شوند، آن‌ها فاسقانند. (55) و نماز را برپا دارید، و زکات را بدهید، و رسول (خدا) را اطاعت کنید تا مشمول رحمت (او) شوید. (56) گمان مبر کافران می‌‏توانند از چنگال مجازات الهى در زمین فرار کنند! جایگاه آنان آتش است، و چه بد جایگاهى است! (57)
وعده الهی حق است و ما در حال تجربه مجدد این حقانیت وعده خداوندی هستیم
انقلاب اسلامی ایران در دوران تسلط قدرت‌های مادی شرق و غرب بر تمامی امور عالم پدید آمد و شعار خدا مرده است مادی‌گرایان را تبدیل به حضور الله در همه صحنه‌های عالم مبدل ساخته است.
امام کبیر ما یکه و تنها و فقط با اخلاص خویش ملت ستمدیده را از دست حکومت دست نشانده صهیونیسم نجات داد و این معجزه آنقدر غیرقابل باور بود که تبدیل به معجزه‌ای پیامبرگونه عصر جدید گردید و باعث ایمان ملت‌های بسیار به این مکتب که رسولش امام بوده و عقیده به این احیای اسلام است.
دایره این ایمان در قلوب مسلمین عالم نصج گرفت و امروزه همه مستضعفین عالم در تمامی سرزمین‌ها از غرب آسیا تا آمریکا، روسیه، آفریقای شمالی، آمریکای جنوبی، شرق آسیا و... به او به‌عنوان رأیت نجات می‌نگرند.
رهبری امام خامنه‌ای و شجاعت بی‌مثالش در مقابل قدرت‌ها و هوشمندی بی‌نظیرش در رهبری امت جهانی برخواسته و باعث رشد سرسام‌آور این نهضت جهانی شده است.
دنیای مادی تمامی قدرت مادی و معنوی خویش در یک صف متحد و در پشت خندق اسلام بسیج کرده است و با هر حمله‌ای گاهاً یک دسته و یک سرزمین به دایره حق می‌پیوندد، بوش، کلینتون، اوباما و ترامپ همگی آمدند و دشمنی کردند، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و یمن به دامن اسلام برگشت تا خدا ثابت کند که خدا اوست و حق نیز هست.
امروز انقلاب اسلامی ایران در آستانه فتح‌های جدید است، نشانه‌هایی در عربستان، شمال آفریقا، کشمیر، اندونزی، پاکستان، دیده می‌شود و شاید زودتر از همه بحرین، ظهور بی‌نظیر پرچم حسین بن علی(ع) در همه عالم و محبین حسین که بیش از یک میلیارد انسان را در جهان مجذوب خود ساخته است در آستانه فتح عالم است و علمدار این پرچم ملت ایران با رهبری بی‌نظیر ولی فقیه خواهد بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما