کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین: همه توانایی موشکی خود را به کار نگرفته‌ایم

23 آبان 1398 ساعت 16:00

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت در دومین روز از نبرد مقاومت با رژیم صهیونیستی، سایر گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به میدان آمده‌اند.


به گزارش بلاغ «زیاد النَخّاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین، شهادت شماری از اعضای این جنبش و شهروندان فلسطینی در حمله دیروز و امروز صهیونیست‌ها تسلیت گفت.
او گفت که سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تصمیم درست را در واکنش به شهادت «ابوالعطاء» گرفت و با موشک‌ها و راکت‌های خود شهرک‌های صهیونیست‌نشین در امتداد مرز غزه را هداف قرار داد.
نخّاله گفت که جهاد اسلامی پاسخ به شهادت این فرمانده جنبش جهاد اسلامی فوری و به فاصله چند دقیقه بعد از ترور وی از سوی صهیونیست‌ها داد.
او گفت که سایر گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از امروز در خط مقابله با تهاجم صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و جنبش جهاد اسلامی از صبح چهارشنبه (۲۲ آبان) عملیات مشترکی با این گروه‌ها آغاز کرده است.
دبیر کل جهاد اسلامی گفت که سرایا القدس همه موشک‌ها و راکت‌هایی را که در اختیار دارد، برای مقابله با رژیم اسرائیل رو نکرده است و این جنبش توانایی این را دارد که مطابق برنامه‌های از پیش طراحی شده، نبرد را برای مدت طولانی مدیریت کند.
او گفت که «رژیم صهیونیستی شدیداً به دنبال آتش‌بس است و درخواست توقف درگیری‌ها داده است. ولی جنبش جهاد اسلامی تا شروطش محقق نشود، پاسخ این جنبش ادامه خواهد داشت».
نخاله گفت که رژیم صهیونیستی باید به عملیات ترور فرماندهان مقاومت در غزه پایان داده و  از شلیک به سمت راهپیمایی‌های حق بازگشت خودداری کند و همچنین از محاصره غزه دست بردارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406903

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406903/دبیر-کل-جهاد-اسلامی-فلسطین-همه-توانایی-موشکی-خود-کار-نگرفته-ایم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com