کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارکنان دولت آمریکا از سفر به جنوب فلسطین اشغالی منع شدند

23 آبان 1398 ساعت 15:20

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی با صدور بیانیه‌ای درباره سفر کارکنان دولت این کشور به مناطق نزدیک به غزه هشدار داده است.



به گزارش بلاغسفارت آمریکا در بیت‌المقدس با صدور بیانیه‌ای به کارکنان دولت این کشور درباره سفر به نواحی اطراف غزه هشدار داد. 
در این بیانیه آمده است: «راکت‌ها کماکان به نواحی اطراف غزه، شهرهای اشدود و اشکلون (عسقلان) و سراسر مناطق واقع در جنوب اسرائیل اصابت می‌کند. کارکنان دولت آمریکا و اعضای خانواده‌های آنها به طور موقت از انجام سفرهای شخصی به مناطقی که برای آنها هشدار وضعیت قرمز صادر می‌شود یا در آنها فعالیت راکتی وجود دارد منع می‌شوند زیرا اوضاع غیرقابل پیش‌بینی است.»
سفارت آمریکا در بیت‌المقدس به کارکنانی که در مناطق یادشده کار می‌کنند توصیه کرده در نزدیکی پناهگاه‌ها مستقر شوند. در این بیانیه همچنین تأکید شده پرسنل دولت آمریکا نباید به غزه و مناطق مجاور آن سفر کنند. 
ساعتی قبل‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند ۳۰ درصد از شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های مجاور غزه، منازل خود را از بیم حملات موشکی مقاومت ترک کردند.
منابع عبری زبان گزارش دادند، هزاران نفر از شهرک‌نشینان از بیم حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، خانه‌های خود را ترک و راهی پناهگاه‌ها شده‌اند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و امروز بیش از ۳۵۰ موشک شلیک شده از غزه را رصد کرده است.
از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز(چهارشنبه) بیش از ۱۲۰  فروند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.
گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر اصابت یک فروند موشک گروه‌های مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی یک شهرک‌نشین کشته شد.
پیشتر منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در حمله موشکی به عسقلان، دو نفر از شهرک‌نشینان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406899

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406899/کارکنان-دولت-آمریکا-سفر-جنوب-فلسطین-اشغالی-منع-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com