تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۸
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح کتاب‌فروشی کاما در یزد، به نقش کتاب‌فروشان اشاره کرد و گفت: کتاب‌فروشان در رفع بسیاری از مسائل جامعه می‌توانند اثرگذار باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم‌زمان با آغاز بیست و هفتمین دوره کتاب جمهوری اسلامی «کتاب‌فروشی کاما» در این شهر افتتاح شد.
محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه کار کتاب‌فروشی فقط فروش کتاب‌هایی که دارد نیست، گفت: امروزه در جامعه چالش‌هایی وجود دارد که در این زمینه کتاب‌فروشان می‌توانند باراهنمایی‌هایشان این مسئله را رفع و نقش مهمی در پیشگیری ازاین‌گونه مسائل ایفا کنند.
وی یکی از کارهای مهم یک کتاب‌فروش را راهنمایی جامعه برای قرار گرفتن در یک مسیر درست و صحیح عنوان کرد و افزود: کتاب‌فروشان می‌توانند مسیر را برای ما روشن کنند و به‌نوعی در مسئله پیشگیری از مسائل اجتماعی نقش بسزایی در را در سطح جامعه ایفا کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰