تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۶
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: مجوز اولیه راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای موگرمون لنده پس از تلاش‌های بسیار مسؤولان در وزارت بهداشت صادر شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ نورمحمد نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار  در لنده، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در بخش موگرمون اظهار داشت:  بخش موگرمون از وسعت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و به دلیل کوهستانی بودن جاده‌های خطرناک و پر پیچ و خمی دارد.
وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه لزوم استقرار اکیپ‌های بهداشت و درمان و اورژانس در آنجا امری ضروری به نظر می‌رسید که مسؤولان حوزه سلامت و فرماندار و... اقدامات و رایزنی‌های لازم در این خصوص را انجام دادند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده با اشاره به لزوم سیر مراحل مختلف صدور مجوز برای تأسیس و راه،اندازی اورژانس جاده‌ای تصریح کرد: با تلاش مسؤولان و عنایت ویژه وزارتخانه مجوز اولیه راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای موگرمون صادر شده و در آینده نزدیک طبق روال اداری با پیگیری‌ها راه‌اندازی و احداث خواهد شد.
نعمتی یادآور شد: به محض صدور مجوز نهایی از طرف وزرات مراحل بعدی آن پیگیری و اقدامات لازم اجرایی می‌شود تا با راه‌اندازی این پایگاه امدادی گامی در جهت خدمات‌رسانی به مردم شریف بخش موگرمون به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴