تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۰
پیش از برگزاری بازی تیم ملی ایران و عراق موج همبستگی خاصی در فضای مجازی بین هواداران دو تیم ایجاد شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ امروز در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی در گروه C از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم ملی کشورمان و عراق در دیدار رفت در امان به مصاف هم خواهند رفت.
این دیدار به دلیل حواشی و تظاهرات اخیری که در عراق رخ داد و به دلیل مسائل امنیتی با تصمیم فیفا به میزبانی امان در اردن برگزار خواهد شد.در این بین عده‌ای فتنه افکن و کینه‌توز با اهداف از پیش طراحی شده قصد داشتند تا جو این دیدار را مسموم کنند که برخورد گرم بازیکنان ایران و عراق در هتل تا حد زیادی از بروز این مسائل پیشگیری کرد.
در ادامه در فضای مجازی هشتگ # ایران - و العراق - لایمکن- الفراق دست به دست در حال چرخیدن است و موج عظیمی را در بین هواداران دو تیم در فضای مجازی ایجاده کرده است.
یک کاربر عراقی نوشت: هرکسی که فکر کند می تواند عشق عراقی‌ها به برادران ایرانی خود را از بین ببرد، سخت در اشتباه است.البته این تنها یک پیام از میان پیام‌های بسیاری بود که در توییتر و دیگر فضا‌های مجازی مشاهده می‌شد.
در همین راستا پوسترهای زیبایی طراحی شده است که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید:







بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما