کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تظاهرات فلسطینیان در رام‌الله در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی

23 آبان 1398 ساعت 13:00

مردم فلسطین با برگزاری تظاهرات در رام‌الله، حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرده و خواستار مداخله بین‌المللی برای توقف آن شدند.


به گزارش بلاغ فلسطینیان در دومین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، در شهر رام‌الله تظاهرات کردند. 
شبکه المیادین گزارش داد که این تظاهرات شامگاه چهارشنبه و در دومین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شده است.
بر اساس این گزارش،  تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی، خواستار مشارکت بین‌المللی برای متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شدند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حملات روز(سه شنبه) و روز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی علیه غزه، 25 نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند.
منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته حدود 400 موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی را رصد کرده است.
از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح روز(چهارشنبه) بیش از 120 فروند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است(جزئیات بیشتر).
تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406876

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406876/تظاهرات-فلسطینیان-رام-الله-محکومیت-حملات-رژیم-صهیونیستی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com