کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فضا برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود/ تاکید بر تقویت تجهیزات و نیروی متخصص پزشکی در کشور

23 آبان 1398 ساعت 12:50

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بودجه دولت محدود بوده و نمی‌تواند شغل کافی ایجاد کند بنابراین از دولت انتظار معجزه نباید داشت و باید فضا و زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود.


به گزارش بلاغ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی و بین‌المللی میلاد ارومیه با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: آذربایجان‌غربی نماد وحدت و همزیستی و‌ آزادگی است و از سوی دیگر این استان یک الگو و نمونه در بحث سلامت به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی دارای استعدادهای طبیعی و جغرافیایی فراوانی بوده و موقعیت همسایگی با سه کشور و شرایط آب و هوایی مختلف، آذربایجان‌غربی را تبدیل به یک استان توسعه یافته کرده است.
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن گفت: در مقطع فعلی، آمریکا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای علیه ایران اسلامی اعمال کرده و به خیال خام خود می‌تواند با این تحریم‌ها، اقتصاد کشور را دچار مشکل شوند اما با همت و یکپارچگی مردم و تحمل و تلاش ملت ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی بیان کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با تمامی محدودیت‌ها توانسته از تمامی گردنه‌های سخت عبور کند و‌ آذربایجان‌غربی نیز یک استان مرزی بوده‌ و کانون تعاملات مرزی است و امید است تلاش‌ها برای شکوفایی کشور ادامه یابد تا مشکلات حل شود.
جهانگیری با اشاره به افتتاح بیمارستان میلاد افزود: این بیمارستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری بالا افتتاح شده و به بخش سلامت کمک بزرگی خواهد کرد.
وی بیان کرد: یکی از امتیازات آذربایجان‌غربی، برخورداری از نیروهای متخصص تحصیل کرده است که استان را نسبت به سایر استان‌ها متمایز کرده و از سوی دیگر دارای پزشکان متخصص سلامت است.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه بخش سلامت برای دولت بسیار حائز اهمیت است گفت: کشوری که به دنبال عدالت باشد از بخش سلامت حمایت کرده و باید امکانات، تجهیزات و نیروی متخصص پزشکی در کشور فراهم شود تا مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.
جهانگیری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: بودجه دولت محدود بوده و نمی‌تواند شغل کافی ایجاد کند و اگر تنها بتواند از عهده پرداخت حقوق کارمندان خود برآید کار مهمی انجام داده است بنابراین از دولت انتظار معجزه نباید داشت و باید فضا و زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود.
وی با تاکید به توجه به منابع ارزی در کشور اظهار کرد: دشمن به ویژه آمریکا درصدد مقابله با منابع ارزی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران است بنابراین باید از بخش خصوصی مانند بیمارستان که می‌تواند با جذب گردشگر خارجی، ارز را به کشور وارد کند حمایت کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 406875

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/406875/فضا-سرمایه-گذاری-بخش-خصوصی-فراهم-شود-تاکید-تقویت-تجهیزات-نیروی-متخصص-پزشکی-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com