تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۷۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه باید به امر حجاب و عفاف اهمیت داد که شاهد افت در این زمینه نباشیم، تصریح کرد: در بعضی از جاها با افت حجاب مواجه هستیم و دغدغه دینی باید در بانوان قوی‌تر شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی  در دیدار مدیرکل امور بانوان به همراه مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان با بیان اینکه زن و مرد در نگاه خدا یکسان هستند، اظهار کرد: ملاک زن و مرد در نزد خدا عمل صالح است و بانوان و مردان باید در مسیر عبودیت، بندگی، ایمان و عمل صالح را در پیش بگیرند.
وی با بیان اینکه جامعه بیش از آنکه به سلامت مردان نیاز داشته باشد به سلامت زنان نیازمند است، افزود: سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده و سلامت خانواده به سلامت زن است.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: زنی که مبتلا به آسیب اجتماعی باشد خطرش برای جامعه بیشتر از یک مرد ناسالم است و قطعا بانوان نقش اساسی در این چشم اندازها خواهند داشت.
این مسؤول خاطرنشان کرد: سلامت حوزه بانوان تامین شود سلامت جامعه و خانواده تامین می‌شود.
محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه آسیب‌ها در حوزه زنان در استان، کشور و در تمام دنیا وجود دارد، گفت: امور بانوان کارگروه‌هایی داشته باشد تا چگونه این آسیب‌ها کاهش دهیم.
وی یادآور شد: مازندران باید مدرن و پیشرفته باشد و برای دنیا الگو باشد که یک حکومت دینی و اسلامی و ترکیب دین سیاست کشور و جامعه‌ای را بسازد و بهتر از همه جای دنیا الگو باشد.
امام جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه برای مدیریت به مدیریت جهادی و حتی مدیریت استشهادی نیاز داریم، اظهار کرد: در روزمرگی جلو رفتن خوب نیست و باید نگاه ما کلان باشد تا مشکلات را رفع کنیم.
محمدی‌لائینی با بیان اینکه خانه‌داری مهم‌ترین شغل است، گفت: بانوان خانه‌دار باید به عنوان بانوان شاغل آورده شود و برای بانوان خانه‌دار مزایایی به عنوان بانوی شاغل بدانیم.
وی با اشاره به اینکه مهمترین کار بانوی خانه‌دار تربیت فرزند است، اضافه کرد: خانه‌داری مهمترین و بزرگترین شغل است و باید کارخانه را به خانه برد و هر خانه باید یک کارگاه شود.
امام جمعه مرکز مازندران با اعلام اینکه باید به امر حجاب و عفاف اهمیت داد که شاهد افت در این زمینه نباشیم، تصریح کرد: در بعضی از جاها با افت حجاب مواجه هستیم و دغدغه دینی باید در بانوان قوی‌تر شود.
این مسؤول با بیان اینکه باید ارزش‌های دینی در جامعه حاکم شد، بیان کرد: ما برای حجاب و عفاف و پایبندی به مسائل دینی شهید دادیم و اگر قرار بود که همان بساط قدیم باشد پس چرا انقلاب کردیم.

لائینی یادآور شد: اگر در حجاب و عفاف لحظه‌ای تعلل کنیم مدیون خون شهدا هستیم، حضور بانوان باید در نمازجمعه پررنگ و جدی باشد.
سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران نیز در این دیدار اظهار کرد: زمینه مازندران سالم از خانواده سالم است و فعالیت‌های زیادی در این زمینه انجام شده است.
وی افزود: زنان در مازندران پا به پای مردان فعالیت می‌کنند و باید برای دیده شدن آنها در عرصه اجتماعی کمک کرد.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی بانوان در کل کشور است، گفت: بانوان توانمندی‌های زیادی دارند اما در عرضه محصولات خود دچار مشکل هستند.
این مسوول خاطرنشان کرد: تحریمی که به کشور تحمیل شده و اقتصاد ما را درگیر کرده است یکی از راه‌های برون رفت از این وضعیت توجه به مشاغل خانگی است و باید برای عرضه محصولات بانوان نمایشگاه فصلی یا دائمی ایجاد شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰