تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۹
حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی که به عنوان امام‌جمعه سابق زرگرشهر و لاله‌آباد فعالیت داشت، عنوان امام جمعه جدید بخش امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل معرفی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سومین امام‌جمعه شهر امام‌زاده عبدالله امشب در ششمین نشست شورای اداری این شهرستان معرفی شد.
حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی که به عنوان امام‌جمعه سابق زرگرشهر و لاله‌آباد فعالیت داشت، با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید بخش امامزاده عبدالله از توابع شهرستان آمل معرفی شد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در این نشست با قدردانی از تلاش‌های امامان جمعه گذشته این بخش، اظهار کرد: نماز جمعه همیشه قرارگاه فرهنگی در عرصه فرهنگ‌سازی و بیداری ملت ایران است و اهداف گسترده‌ای همانند حفظ دستاوردهای انقلاب و اجرای منویات مقام عظمای ولایت را سرلوحه کارها دارد.
حجت‌الاسلام محمد انتظاری افزود: نهاد نماز جمعه در شهرستان آمل و بخش‌های مختلف آن با استقبال بی‌نظیر نمازگزاران همراه است و قرارگاه بزرگ فرهنگی، دینی، مذهبی و عقیدتی محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: به روشنی می‌توان از گذشته تاکنون برنامه‌های گسترده دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را مشاهده کرد ولی امروزه کشورمان پادزهر مهلک به زهرهای دشمن و اجانب است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با قدردانی از تلاش‌های 23 ماهه حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه سابق بخش امامزاده عبدالله، گفت: حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده تاکنون در راستای فعالیت‌های دینی و مذهبی توانسته بسیار کارساز باشد و در بخش امامزاده عبدالله منشأ خیر و برکت شود.
امام جمعه آمل نیز در این نشست با بیان اینکه نماز جمعه تریبون بسیار مهم است، اظهار کرد: باید با وحدت، همدلی و یک‌رنگی اختلاف سلیقه‌ها بین مسؤولان کنار گذاشته شود همه یک هدف واحد را دنبال کنند.
حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: نباید اختلاف سلیقه‌ها و برخی اختلافات بین مسؤولان عمیق باشد در نخستین گام مردم و جامعه آسیب جدی می‌بینند.
وی تصریح کرد: در بیان همدلی و وحدت مسؤولان این شهرستان می‌توان به مشکل جدی گذشته برای صنعت و تولید این شهرستان اشاره کرد که با ورود مدیران ارشد کارگران و سرپرست خانوارهای زیادی به کار بازگشتند و چرخ صنعت در این واحد بزرگ صنعتی دوباره به چرخش درآمد.
فرماندار آمل نیز در این نشست با اشاره به تأکید پیش‌رو بودن گرامیداشت هفته بسیج و پای کار بودن همه مدیران و مسؤولان، اظهار کرد: خوشبختانه همه مدیران این شهرستان از بسیجیان هستند و به امر بسیج توجه جدی دارند.
سیدجعفر رسولی با بیان عطرافشانی و گل‌افشانی مزار و گلزار شهدا در هفته بسیج، افزود: با توجه به اینکه نماز وحدت‌آ،رین جمعه در چهار نقطه از شهرستان آمل پابرجا است لازم بوده تا همه مدیران در کنار مردم برای اقامه نماز جمعه پیش قدم باشند.
وی بیان کرد: با توجه سرمای هوا در فصول پاییز و زمستان، ستاد مدیریت بحران جلسات منظم و متمرکز دارد و پس از بارش باران شدید دیگر نباید شاهد آبگرفتگی معابر، خیابان‌های اصلی، قطعی آب، برق و گاز بود.
فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: همه مدیران باید براساس مصوبات ستاد مدیریت بحران در فصل پاییز و زمستان حین بروز حوادث آماده‌باش بوده و در خدمت مردم باشند.
هم‌اکنون نمازجمعه در شهرهای آمل، دابودشت و دشت‌سر، امامزاده عبدالله و بخش لاریجان در روزهای جمعه اقامه می‌شود همچنین حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده، پس از حجت‌الاسلام مهدی غفاری و حجت‌الاسلام سید عبدالله موسوی به عنوان سومین امام جمعه این بخش منصوب شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴