تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۲
پنچ گروه مقاومت فلسطین در غزه با پذیرش مسئولیت موشک باران شهرک‌های صهیونیست نشین فلسطین اشغالی تاکید کردند نبرد علیه دشمن ادامه دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ جمعی از گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک مسئولیت حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین «عسقلان» و «سدیروت» را پذیرفتند.
گروه‌های سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) ، ألویة الناصر صلاح الدین (شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی )، کتائب شهداء الأقصى (وابسته به جنبش فتح)، لواء العامودی و کتائب المجاهدین در بیانیه‌ای مشترک مسئولیت حملات راکتی به عسقلان و سدیروت را پذیرفتند.
به گزارش وبگاه خبری «وطن»، این گروه‌ها در بیانیه‌ای مشترک و در دومین روز از نبرد «صیحة الفجر»(فریاد سحر) اعلام کردند که شهر عسقلان و شهرک سدیروت را با ده‌ها فروند راکت هدف گرفتند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: حملات راکتی از غزه به سمت فلسطین اشغالی برای ثابت کردن وحدت و صلابت گروه‌های مقاومت در میدان رویارویی با دشمن جنایتکاری است که سعی دارد این گونه القا کند که منحصرا گروه سرایا القدس است که فلسطین اشغالی را هدف می‌گیرد.
در این بیانیه آمده است: ما مسئولیت این ماموریت جهادی قهرمانانه را اعلام می‌کنیم که در چارچوب نبرد «فریاد سحر» است که مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مقاوم ما در نواز غزه و همچنین در واکنش به عملیات ترور ابوالعطا، فرمانده ارشد مقاومت و تلاش برای ترور اکرم العجوری یک فرمانده دیگر مقاومت در دمشق آغاز کرده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: ما بر ادامه مقاومت و جهاد تا آزادسازی کامل خاک فلسطین تاکید می‌کنیم و نبرد(فریاد سحر) با دشمن ادامه دارد و هنوز تسویه حساب صورت نگرفته است.
تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما