BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> عزم بسیجیان برای رسیدن به اهداف سست نمی‌شود | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۶۱
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: عزم و اراده بسیجیان برای رسیدن به اهداف خود سست و ضعیف نمی‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ سردار محمدباقر زاده چهارشنبه‌شب در آیین بزرگداشت شهید علی شفاف و نیز گرامی‌داشت چهل‌سالگی بسیج اظهار داشت: فتنه‌گران از اینکه قائل به استقامت فرهنگی، نظامی و اقتصاد مقاومتی نیستند با ترفندهای مختلف وقت خود را تلف‌کرده و هرگز به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.
وی با اشاره به اینکه  فتنه‌گران در انتخابات و مسائل پیش‌روی کشور تکلیف شوم خود را انجام می‌دهند، افزود: دشمنان داخلی قلبا به ولایت‌فقیه ایمان ندارند ولی با تنفس مصنوعی درصدد باز کردن فضا به‌ویژه در شرایط انتخابات هستند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح  خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی روزانه صد‌ها عامل انحرافی و بازدارنده با انواع و اقسام ترفند‌ها قصد داشتند که حضور رزمندگان اسلام در جبهه‌ حق و باطل را کمرنگ کنند درحالی‌که هرگز عزم و اراده بسیجیان برای رسیدن به اهداف خود سست و ضعیف نشده است.
باقرزاده تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده‌اند نباید فریب شیاطین را خورد و در این راستا برای عملیاتی و اجرایی کردن فرامین  رهبری باید عقل، ادراک، علم، شعور و عملمان را در تمامی سطوح افزایش داده چراکه مؤمن تیزبین است ولی ریزبین نیست.
وی ضمن انتقاد از به کار بردن جاماندگان اربعین حسینی بیان داشت: کسانی که در مسیر امام حسین(ع) درحرکت هستند هرگز جامانده نیستند بلکه مشتاقان اربعین بوده و وظیفه خود را با بصیرت و بینش اجرایی و عملیاتی کرده‌اند.
 بسیج مظهر امنیت و اقتدار است
 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (عج) شیراز در ادامه این آیین اظهار داشت: امنیت، عزت و نیز افتخار ایران ا سلامی و جهان اسلام مرهون جانفشانی و خون شهدای بسیجی است.
 سرهنگ پاسدار موسی زارعی خاطرنشان کرد: توجه به مسیر شهدا به‌ویژه شهدای بسیجی، برای دفاع از اسلام، درس و زندگی خود را رها کرده و جان خود را تقدیم ارزش‌های ایمانی کرده است.
وی با اشاره به اینکه نباید برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های شهدا غفلت و کوتاهی کرد، افزود: شهدا و نیز خانواده‌های رزمندگان درس زندگی و افتخار را به ما آموختند و باید آن را الگو و راهنمای عمل قرار دهیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴