تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۵۶
سرمربی تیم والیبال خاتم گفت: قصد ندارم باخت را گردن داوران بیندازم اما داوران خط باید ‌با وجدان عمل کنند، من مربی باید وجدان کاری داشته باشم و داوران هم باید وجدان داشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ مسعود آرمات بعد از شکست خارج از خانه برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: سر تیم ما توسط داوران خط بریده شد ولی این باخت گردن من است نه بازیکنان زیرا نتوانستم بازیکنان را همدل کنم و به بازی برگردانم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان ادامه داد: قصد ندارم باخت را گردن داوران بیندازم اما داوران خط باید ‌با وجدان عمل کنند، من مربی باید وجدان کاری داشته باشم و داوران هم باید وجدان داشته باشند؛ از فدراسیون می‌خواهم که داور‌های خط را توجیه کند زیرا بازی قشنگ مهم است و والیبال ما جهانی است و داوران ما هم باید جهانی باشند.
وی با بیان این‌که از همه داوران و تماشاگران خوب و مهمان‌نواز اصفهانی تشکر می‌کنم، گفت: در مورد عمدی بودن اشتباهات باید از داوران بپرسید ولی می‌دیدم که اشتباه می‌کنند اما نمی‌شود گفت عمدی بوده است.
آرمات در پایان بیان داشت: داوران اشتباه دارند و اسم آن را سهوی می‌گذاریم زیرا بازی را باختیم و نباید این اشتباهات را عمدی بگوییم و به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم.
بازیکن خاتم: فکر می‌کنم سپاهان مدعی قهرمانی باشد
رضا محمودآبادی نیز بعد از این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی و سختی بود اگر بازی می‌بردیم خیلی خوب می‌شد، امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان افزود: مباشری از سپاهان مصدوم بود اما بازیکنان ذخیره جای وی را به خوبی پر کردند؛ واقعا تیم سپاهان خیلی خوب است و فکر می‌کنم از مدعی‌های قهرمانی باشند.
وی در پایان در مورد داوری گفت: داوری خوب بود و این درگیری‌ها و اعتراضات به داوری در بازی‌ها پیش می‌آید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴