تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۲۹
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در هر 11 نقطه در مسابقه با عراق برتر از حریف هستیم، اما این تضمین‌کننده موفقیت نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازفارستیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در سومین مسابقه خود در مقدماتی جام جهانی قطر باید به مصاف عراق برود، آن هم در حالی که اردوی تیم ملی دیرتر از زمان مقرر تشکیل شد.
با حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی گفتگویی به شرح زیر در مورد این مسابقه انجام دادیم.
فارس: بازی ایران و عراق را چطور می‌بینید؟
عراق همیشه برای ما دردسرساز بوده و عبور از این حریف هیچ‌وقت به آسانی نبوده است. تیم عراق در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه و قدیمی و بازیکنان جوان است و تنها مشکل تیم ملی ما در بازی با این تیم عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی است، وگرنه از نظر نیروی انسانی بسیار قوی‌تر از عراق هستیم. در هر 11 نقطه زمین بهتر و برتر از عراقیم و نیروی انسانی ما بسیار قدرتمندتر از عراق است، اما این مسئله تضمین‌کننده موفقیت نخواهد بود و باید دید حوادث بازی چگونه رقم خواهد خورد.
فارس: اردوی تیم ملی ما کمی دیر برگزار شد. فکر نمی‌کنید این مسئله برای ما مشکل‌ساز شود؟
در حال حاضر نمی‌توانیم انگشت روی کمبودها و نواقصی که قبل از بازی با عراق داشتیم بگذاریم. این مسائل هرچه که بوده، آنها را رد کرده و پشت سر گذاشته‌ایم. در فاصله 48 ساعت مانده به بازی با عراق، بهتر است این مسائل و کمبودها را فراموش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی بتواند پیروز شود. ان‌شاءالله بعد از پیروزی مقابل عراق، می‌توانیم در مورد نواقص و کمبودهایی که در اردو و بازی‌های تدارکاتی داشتیم، بحث و گفتگو کنیم. در حال حاضر تمرکز تمام بازیکنان، کادر فنی، رسانه‌ها و همه هواداران باید بر روی موفقیت تیم ملی باشد.
فارس: از نظر فنی بازی با عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟
متاسفانه حاج صفی و دژاگه مصدوم شده‌اند، با این حال ویلموتس در این مسابقه بیشتر از بازیکنان قدیمی و باتجربه استفاده خواهد کرد. در خط حمله ما هیچ مشکلی نداریم. سردار آزمون، انصاری‌فرد و مهدی طارمی با هم بسیار هماهنگ هستند. در خط هافبک هم امید ابراهیمی نقش اساسی می‌تواند داشته باشد و به طور کلی من به این تیم ملی خیلی امیدوارم و امیدوارم با یک پیروزی همه چیز را فراموش کنیم.
فارس: در جام ملت‌ها مقابل عراق با کی‌روش بازنده شدیم. تیم ملی کنونی چه تفاوتی با آن تیم دارد؟
تیم ملی در جام ملت‌ها که تحت هدایت کی‌روش بود، 5-4 سال بازیکنانش با هم بازی می‌کردند و چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کردند، اما اکنون بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. بازی‌های تدارکاتی زیادی هم نداشته‌ایم و همین مسئله هماهنگی را مشکل می‌کند، اما بحث فوتبال با همه چیز فرق دارد. انتظار داریم در زمین مسابقه شرایط متفاوتی را ببینیم.
فارس: برگزاری بازی در کشور اردن چقدر به سود ماست؟
این امتیاز خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود، زیرا بازی در کشور اردن درواقع برگزاری بازی در یک زمین بی‌طرف است و درواقع شرایط ما و عراق در این کشور تقریبا مساوی و برابر است و این به سود تیم ملی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰