تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۲۷
دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با بیان اینکه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ را از دست داده است، گفت: برای حضور در تورنمنت امارات تلاش می‌کنم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ زهرا برناکی، دونده دامغانی دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با خبرنگاردر سمنان در تشریح برنامه‌های خود و غیبت در مسابقات ۲۰۱۹ اظهار کرد: حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ را از دست دادم؛ این رقابت‌ها دارای سهمیه برای مسابقات پاراالمپیک بود که در ترکیب تیم ملی حضور نداشتم.
وی با تأکید بر اینکه قطعاً تلاشم در این راه کم بوده است، تصریح کرد: فعالیتم را بیشتر می‌کنم تا جایی به سایر دوندگان برسم.
دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه اسفندماه تورنمنت بین‌المللی امارات را در پیش داریم، اضافه کرد: اگر تیمی به این رقابت‌ها اعزام شود، شاید بتوانم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.
برناکی با بیان اینکه انتخابات رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان سمنان نزدیک است، اظهار کرد: منتظر تاریخ دقیق انتخابات هستیم؛ کاندیدا نیستم؛ اما مسؤولیت بسیار سنگینی است و کسی باید بیاید که از عهده این مسؤولیت برآید.
به گزارش فارس؛ مردادماه امسال بود که سایت کمیته پاراالمپیک آسیا آزمون دوپینگ دو ورزشکار ازبکستانی که در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور داشتند، را مثبت اعلام کرد و بر همین اساس، مدال نقره رقابت‌های دوومیدانی به «زهرا برناکی» داده می‌شود.
در این رقابت‌ها، زهرا برناکی نماینده کشورمان نیز حضور داشت و بدین ترتیب، مدال طلای این رقابت به ورزشکاری از سریلانکا رسید و برناکی نیز که با رکورد ۴٫۵۱ متر برنز گرفته بود، با یک پله ارتقا صاحب مدال نقره شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴