تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۲۴
عضو بین‌المللی تازه انتخاب شده آکادمی مهندسی سلطنتی انگلیس گفت: جامعه تحقیقات و علوم چین در سال‌های اخیر شاهد افزایش همکاری‌های بین المللی بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشینهوا، جیانپینگ وو، عضو بین‌المللی تازه انتخاب شده آکادمی مهندسی سلطنتی انگلیس گفت: جامعه تحقیقات و علوم چین در سال‌های اخیر شاهد افزایش همکاری‌های بین المللی بوده است. 
آکادمی مهندسی سلطنتی اخیراً آخرین لیست خود را از مهندسان برجسته انگلیس و سراسر جهان که به عنوان همراهان انتخاب شده اند، اعلام کرد. در میان آنها، جیانپینگ وو و سه نفر دیگر به عنوان همراهان بین‌المللی در آکادمی پذیرفته شده‌اند.
وو همچنین یک آکادمی آکادمی مهندسی چین و رئیس گروه علوم کامپیوتر و فناوری دانشگاه Tsinghua در چین است.
وی با توجه به کمک‌های چشمگیر در پیشبرد توسعه و استقرار اینترنت در چین و آسیا و اقیانوس آرام که منجر به تأثیر جهانی شده است  و همچنین برای پیشرفت‌های پیشگام در مهندسی معماری اینترنت و فناوری برای اینترنت جهانی شناخته شده است. 
وو گفت: «محققان چینی ثابت کردند که می‌توانند در پیشرفت علم و فناوری جهان سهیم باشند و توانایی‌های آنها در انجام تحقیقات با کیفیت بالا به ویژه در بعضی از مناطق نوظهور و پیشگام رو به رشد است».
طی چهار سال گذشته ، آکادمی سلطنتی مهندسی از ۶۰ کارمند محقق چینی برای تجاری سازی نوآوری‌های خود با تأثیر بر توسعه بین المللی از طریق مدیران خود در برنامه نوآوری کارآفرینی بورس‌های تحصیلی ، حمایت کرده است.
کلارک گفت: ما امیدواریم و انتظار داریم که در آینده تعداد بیشتری از دانشمندان چینی منتخب آکادمی انتخاب شوند.
از نظر وو، تبادل بین المللی در بین محققان در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف باید تحت اصل سود متقابل و با نگرش آزاد انجام شود.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴