تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۸۰۰
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت میاندورود از معرفی اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف میاندورود خبر داد.
۰
plusresetminus
معرفی هیات رئیسه اتاق اصناف میاندورود/اتحادیه‌ها و اتاق اصناف ساری سهم دارایی‌های میاندورود را بدهند
سیدخلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: جلسه معرفی رئیس اتاق اصناف میاندورود در اداره صنعت، معدن و تجارت میاندورود برگزار شد و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف میاندورود مسئولیت‌ها را مشخص کردند.

وی بیان کرد: براساس توافق اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف میاندورود، سعید طریقی سورکی به‌عنوان رئیس اتاق اصناف، غلامرضا غضنفری نایب رئیس اول، اسد ولی‌نژاد نوذری نایب رئیس دوم، الهام حجت‌نیا دبیر و علی دوستدار کلکناری به‌عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت میاندورود، خاطرنشان کرد: برای تشکیل اتاق اصناف ابتدا برنامه‌ریزی برای تشکیل اتحادیه‌ها از خرداد سال گذشته شروع و اولین جلسه هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها در مهر سال گذشته برگزار شد و از آن زمان مقدمات برگزاری انتخابات انجام شد و سپس در طی چند ماه انتخابات اتحادیه‌ها برگزار شد.

هاشمی با بیان اینکه برای تشکیل اتاق اصناف نیاز به وجود 9 اتحادیه است، تصریح کرد: توانستیم با ادغام صنف‌های همگون 10 اتحادیه را شکل دهیم و انتخابات آن را برگزار و روسای اتحادیه‌ها را مشخص کنیم.

وی افزود: بعد از مشخص شدن روسای اتحادیه‌ها، فراخوان برای برگزاری انتخابات اتاق اصناف در بین روسای اتحادیه‌ها داده شد که روسای 9 اتحادیه برای انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف ثبت نام کردند که انتخابات بین آنها برگزار شد و اعضای هیات رئیسه مشخص شد و امروز با توجه به انتخابات داخلی، سمت اعضای منتخب مشخص شد.

هاشمی تاکید کرد: با استقرار اتاق اصناف در میاندورود، کسانی که از این به بعد درخواست کسب جواز و یا تمدید جواز کسب دارند دیگر نیاز نیست به ساری مراجعه کنند و همچنین کلاس‌های آموزشی برای متقاضیان پروانه کسب در میاندورود برگزار خواهد شد و حتی حق عضویت سالانه خود را به اتحادیه خود در شهرستان خودشان واریز می‌کنند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت میاندورود با اشاره به وجود پرونده‌های واحدهای صنفی میاندورود در ساری، گفت: روسای اتحادیه‌ها باید پرونده‌های واحدهای صنفی را از ساری به میاندورود منتقل کنند و در کنار آن سرمایه اتحادیه‌ها هم باید متناظر با اعضا تقسیم شود یعنی نسبت به اعضایی که از میاندورود در ساری عضو هستند به همان اندازه از دارایی‌های اتحادیه‌ها در ساری سهم دارند و اتاق اصناف هم همین‌طور.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴